۰۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۸۳۴۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

نامگذاری هر سال از سوی رهبری کاملاً حکیمانه صورت می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این‌که نامگذاری هر ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی کاملاً حکیمانه صورت می گیرد، گفت: رهنمود های امسال مقام معظم رهبری باید در کنار رهنمودهای سال‌های قبل ایشان قرار گیرد و برای توسعه کشور در تمامی زمینه ها از جمله فرهنگی و اجتماعی تلاش مضاعف شود.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در نخستین جلسه کارشناسان فرهنگی این اداره کل در رشت، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف، گفت: این نامگذاری موجب فراهم شدن زمینه پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

وی با بیان این‌که نامگذاری هر ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی کاملاً حکیمانه صورت می گیرد، گفت: رهنمود های امسال مقام معظم رهبری باید در کنار رهنمودهای سال‌های قبل ایشان قرار گیرد و برای توسعه کشور در تمامی زمینه ها از جمله فرهنگی و اجتماعی تلاش مضاعف شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به این‌که هر فردی به تناسب مسؤولیتی که دارد باید همت و کار مضاعف داشته باشد، خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگی باید بتوانند خلاقیت های خودشان را بروز دهند و ما باید بدانیم که دشمنان ما در جهان بیکار ننشسته اند و لازم است تلاش را در عرصه های مختلف مضاعف کنیم تا در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد پیشرفت در سازمان تبلیغات اسلامی باشیم.

حجت الاسلام یاری در بخش دیگری از سخنان خود کسب موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته در زمینه های مختلف را به لطف الهی و همت والای ملت ایران دانست و خواستار تقویت ارزش های دینی، فرهنگی و اجتماعی در سال جدید شد.

وی با بیان این که نظام اسلامی به برکت خون پاک شهیدان شکل گرفته و این استقبال نیز به آسانی به دست نیامده بلکه ثمره خون شهدا و رهنمودهای حکیمانه رهبری و حمایت مردم است، تصریح کرد: برای گسترش فرهنگ دینی و پیشرفت هر چه بیشتر در این عرصه باید تلاش مضاعف سرلوحه همه ی برنامه ها قرار گیرد./950/پ202/ص
ارسال نظرات