۱۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۷۸۵۰۰

درآمدی بر اصول تحول فرهنگی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ چاپ نخست کتاب درآمدی بر اصول تحول فرهنگی (با الهام از نزول تدریجی قرآن کریم) نوشته عبدالکریم بهجت پور از سوی انتشارات بوستان کتاب به بازار نشر عرضه شد.
درآمدي بر اصول تحول فرهنگي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب درآمدی بر اصول تحول فرهنگی با الهام از نزول تدریجی قرآن کریم کوشیده است تا روش این کتاب آسمانی در انتقال مفاهیم و آموزه‌های دینی را به گونه‌ای علمی کشف و تبیین کند.

در بخشی از این کتاب آمده است: تحول فرهنگ دینی فرد و جامعه امری روشمند و دارای قواعد و اصول ویژه‌ای است. قرآن با هدف رساندن موجودات صاحب اختیار به کمال و سعادت فرود آمد. این مهم از ترکیب حکیمانه محتوا و روش تأمین شد. به همین منظور قرآن نزول تدریجی یافت و انتقال ابعاد، لوازم و شرایط هر مفهوم دینی نیز در سراسر قرآن توزیع شد.

بر ماست تا در کنار شناخت محتوای عمیق قرآن، روش حکیمانه آن را در انتقال مفاهیم دینی کشف کنیم و نظام‌واره تحول دینی را استخراج نماییم. این کتاب مدخلی بر این مهم است.

کتاب در آمدی بر اصول تحول فرهنگی در گرایش علوم قرآنی، ویژه طلاب و دانشجویان در 236 صفحه و به قیمت 3700 تومان از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر و به علاقه مندان عرضه شده است. /916/ن601/ع

ارسال نظرات