۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۷۸۷۹۶

پیام زن رسید

خبرگزاری رسا ـ دویست و هفدهمین شماره ماهنامه پیام زن به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.
پيام زن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ پیام زن ماهنامه ای ویژه مسائل زنان و خانواده است که در حوزه دین، فرهنگ و جامعه اسلامی برای عموم منتشر می شود.

در بخش سیاسی اجتماعی این شماره به مطالبی چون نوروزنامه، حجاب و نقش آن در سلامت روان، نیم نگاهی به ضوابط پوشش در دانشگاه های جهان، زنان سیستان پرتلاش و صبورند، شکوه شکیبایی و پرسش و پاسخ هایی در باره عرفان و عشق پرداخته است.

در گزیده ای از مطلب «حجاب و نقش آن در سلامت روان» می خوانیم: «به گفته شهید مطهری آفرینش مرد را مظهر طلب و عشق، ورن رامظهر محبوبیت و معشوقیت قرار داده است. احساسات مرد نیاز آمیز و احساسات زن ناز خیز است. احساسات مرد، طالبانه و احساسات زن؛‌ مطلوبانه است. بنابراین یکی از خواسته ای جدی زنان این است که محبوب همسران شان قرار گیرند و شوهرانشان به آن ها عشق بورزند.»

فرهنگ واندیشه این شماره شامل دو مطلب با عناوین هم نام گل های بهاری و هنر رضایت از زندگی است. در گزیده ای از مطلب«هنر رضایت از زندگی» آمده است: «اگر باور کنیم، راحت زندگی می کنیم. اگر بدانیم روزی ما تعیین شده است وهیچ کس نمی تواند از آن بکاهد و هیچ قدرتی نمی تواند مانع آن شود، آن گاه احساس راحتی می کنیم و می توانیم از زندگی خود لذت ببریم.»

در بخش خانواده و تربیت به مبحث ناتوانی های یادگیری می پردازد و اصول و جلوه های زیبایی شناسی در قرآن یکی از هفت عنوان آمده در بخش هنرو ادب است.

خانه وخانه داری و ویژه نامه دختران بهار از دیگر بخش های این مجله است.

دویست و هفدهمین شماره ماهنامه پیام زن به مدیر مسؤولی احمد زاد هوش و سردبیری حسین سیدی در فروردین ماه سال جاری به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 7746607-0251 تماس بگیرند./916/ن60/ع

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
خوب بود
0
0