۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۹۳۱۸
آیت الله نوری همدانی:

کمیته امداد بازوی توانمند انقلاب اسلامی است / دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و ولایت فقیه برنامه دارد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب برای مقابله با نظام اسلامی چنگ و دندان تیز کرده اند و ما باید سعی کنیم در مقابل آنها هوشیار بوده و وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.
ديدار اعضاي شوراي مرکزي کميته امداد امام خميني با آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای مرکزی کمیته امداد، در سخنانی با اشاره به فعالیت ها و اقدامات این نهاد در خدمت رسانی به جامعه هدف گفت: این کمیته که به فرمان امام راحل تشکیل شد، سابقه بسیار خوبی دارد و تاکنون توانسته است خدمات بسیار خوبی را ارائه کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی، خدمت رسانی به محرومان را دارای اجر و ثواب بسیار فراوان دانست و با قدردانی از اقدامات کمیته امداد تاکید کرد: بحمدلله این نهاد در راستای خدمت رسانی به مردم توفیقات بسیار خوبی را بدست آورده است.

وی بیان داشت: کمک دست اندرکاران این نهاد مهم و مقدس در زمینه های رفع مشکلات مادی مددجویان بسیار چشمگیر است و شما باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشید که توانسته اید به مردم محروم خدمت کنید.

حضرت آیت الله نوری همدانی، از کمیته امداد به عنوان بازوی توانمند نظام و انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این کمیته پناهگاه مردم محروم و مستمند است و محرومان این نهاد را اولین مرکز برای مراجعه به هنگام بروز مشکلات می دانند.

این مرجع تقلید با اشاره به سوابق درخشان حزب موتلفه اسلامی و حبیب الله عسکر اولادی، از این فعال سیاسی به عنوان چهره ای وفادار به انقلاب یاد کرد و افزود: بازوی امام و رهبری بودن بسیار مهم است و همه ما باید سعی کنیم با شناخت وظایف در خدمت انقلاب باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب برای مقابله با نظام اسلامی چنگ و دندان تیز کرده اند و ما باید سعی کنیم در مقابل آنها هوشیار بوده و وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برنامه های دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به ولایت فقیه تصریح کرد: امروزه دشمن در مراکز مختلفی نفوذ کرده است و ما باید در مقابل نقشه های آنان بیدار باشیم.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری بعد از ارتحال حضرت امام به مدت بیست سال است که کشتی انقلاب را در دریای متلاطم، هدایت و رهبری کرده اند و همه ما باید در نگه داری این انقلاب کوشا باشیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم، با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در موضوعات مختلف خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با یادآوری حوادث بعد از انتخابات اظهار داشت: این اغتشاشات و فتنه ها به جایی نخواهد رسید و بحمدلله مردم ما آگاه بیدار و بصیر هستند.

این مرجع تقلید انقلاب اسلامی ایران را الهام گرفته از مکتب عاشورا و زمینه ساز حکومت حضرت ولی عصر(عج) دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران روز به روز محرومان و مستضعفان جهان را بیدارتر و دشمنان را منفورتر می سازد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار نیز حبیب الله عسکر اولادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در کمیته امداد و همچنین انواری سرپرست کمیته امداد گزارشی از اقدامان انجام شده در این نهاد ارائه کردند./924/پ202/ج

ارسال نظرات