۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۹۹۹۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تبعیت از ولایت تاکتیک برتر مردم ایران است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: بهترین سلاحی که می‌تواند دشمنان را به شکست بکشاند، سلاح بصیرت، ولایت مداری و آگاهی است.
نماينده ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذرياجان شرقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در رزمایش گردان های عاشورای سازمان بسیج کارمندی در کلیبر اظهار داشت: امروز استکبار جهانی با تغییر تاکتیک در مقابله با انقلاب اسلامی روی به جنگ نرم آورده است که به مراتب از جنگ سخت پیچیده‌تر و دشوارتر است.

حجت الاسلام کاملی فر با تأکید بر این‌که تبعیت از ولایت تاکتیک برتر مردم ایران در برابر دشمنان است، گفت: بهترین سلاحی که می‌تواند دشمنان را با شکست روبه‌ور کند، سلاح بصیرت، ولایت مداری و آگاهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ولایت فقیه را بهترین شاخص برای تشخیص حق از باطل دانست و ادامه داد: بسیج از هر قشری که باشد در هر زمان مدافع ولایت بوده و خواهد بود و از این رهگذر به آرمان های والای خود در جهت اعتلای ایران اسلامی خواهد رسید.

وی با اشاره به ناتوی فرهنگی دشمنان نظام اسلامی ایران تصریح کرد: هدف اصلی استکبار جهانی در جنگ نرم تضعیف جایگاه ولایت فقیه است، چرا که عشق به ولایت فقیه در جان و دل مردم آگاه ایران ریشه دارد.

حجت الاسلام کاملی فر دشمنی استکبار را افتخاری بر ای مردم ایران دانست و ابراز داشت: ملت ایران به برکت راه شهدا و اطاعت پذیری از ولایت، ابهت استکبار جهانی را در مجامع بین المللی درهم شکسته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه خاطر نشان کرد: جریان های منحرف سیاسی با هدایت رسانه های صهیونیستی غرب درصدد راه اندازی فتنه ای جدید در جامعه هستند، دشمنان می خواهند این‌گونه القا کنند که اصولگرایی امنیت و ثبات جامعه را از بین برده است.

وی یادآور شد: تاریخ اسلام نشان می دهد که دشمنان هرگز نتوانسته‌اند ارزیابی درستی از قدرت نیروهای اسلام داشته باشد و همیشه از توانمندی و پیشرفت مسلمانان در هراس بوده‌اند،به همین دلیل با توسل به انواع حیله سعی در خنثی‌کردن توان کشور های اسلامی دارند.

گفتنی است، رزمایش گردان‌های عاشورای بسیج کارمندی سپاه عاشورا به منظور تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی‌(ره)، مقام معظم رهبری و همچنین بالا‌بردن آمادگی‌های دفاعی برگزار شد./935/پ202/س

ارسال نظرات