۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۸۰۱۹۰
مدیرکل اوقاف خراسان شمالی:

اوقات و فراغت بهترین زمان برای تحکیم باورهای دینی نوجوانان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی، بر اختصاص بخشی از اوقات فراغت به تعلیم و تعلم مسایل و آموزه های دینی تاکید کرد.
اوقات فراغت 
حجت الاسلام رحیم مهدوی پور، مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، بابیان اینکه اوقات فراغت را باید به دو بخش تقسیم کرد، اظهار داشت: در یک بخش باید به تفریح، سرگرمی و ورزش پرداخت و بخش دیگر را باید به برنامه‌های علمی، هنری و دینی اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی اوقات فراغت باید در جهت شکوفایی استعدادها باشد، عنوان کرد: والدین باید با توجه به استعداد و علایق فرزندان خود برای فراغت آنها برنامه‌ریزی کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان نباید در انجام فعالیت‌های خود در اوقات فراغت در فشار قرار گیرند، آنها باید خود انتخابگر باشند و به امور مورد علاقه خود بپردازند.

حجت الاسلام مهدوی پور، تصریح کرد: امروزه با توجه به رشد علم و تکنولوژی فعالیت‌های جسمانی کاهش یافته است، بنابراین تامین سلامت و تقویت جسم، بخشی از اوقات فراغت باید صرف ورزش شود.

وی بیان داشت: ورزش علاوه بر تقویت قوای جسمانی، با برطرف کردن اضطراب‌ها موجبات سلامت روح و روان را فراهم می‌سازد./966/پ202/ص

ارسال نظرات