۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۸۰۲۴۴
جانشین دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور:

وحدت با افراد غیر همسو با انقلاب معنا ندارد

خبرگزاری رسا ـ جانشین دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور، با بیان اینکه وحدت با افرادی که از مسیر انقلاب و امام راحل خارج شده اند بی معنا است گفت: معنای وحدت این نیست که از تقصیرات فرد و یا افرادی که مخالفت آنها با نظام مقدس اسلامی محرز شده است،‌ بگذریم و آنها را همچنان در خط امام و انقلاب بدانیم.
حجت الاسلام محمد رضا مديح مسؤول سازمان بسيج طلاب كشور
حجت الاسلام محمدرضا مدیح، جانشین دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت حفظ وحدت در جامعه، بیانات و تاکیدات معظم له را مدبرانه و حکیمانه توصیف کرد و ابراز داشت: همه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و تاکیدات و بیانات ایشان را فصل الخطاب بدانیم و به هر مطلبی که ایشان می فرمایند توجه کنیم.

وی بیان داشت: در شرایط کنونی، حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری،‌ امر به وحدت کردند، زیرا ما در شرایطی هستیم که دشمنان نمی خواهند در فضای جامعه و کشور آرامش وجود داشته باشد.

حجت الاسلام مدیح با اشاره به نقشه های دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مردم،‌ وحدت را عامل مهمی در ناکامی آنها دانست و خاطرنشان کرد: ما امروز در شرایطی هستیم که دشمنان می خواهند با بازی کردن با رنگ ها و تمسک به شعارهای دروغین از جمله آزادی،‌ دمکراسی و حقوق بشر در بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کنند و در چنین شرایطی ضروری است همه ما هوشیار باشیم.

رییس پیشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور،‌ با اشاره به اهداف فتنه بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: هدف دشمنان داخلی و خارجی از این حوادث و فتنه ها، ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ایجاد گسست و تفرقه در بین مردم بود.

حجت الاسلام مدیح، با بیان اینکه امروز ماهیت جریانات و افرادی که در فتنه بعد از انتخابات دست داشتند برای ملت ایران برملا شده است ابراز داشت: برخی از مردم که ممکن بود فریب شعارهای فتنه گران را بخورند، نیز اکنون بیدار و اهداف شوم آنها را متوجه شده اند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی متدینان باید آغوش باز کنند و دست وحدت به سایر امت اسلامی بدهند، تا کدورت و تفرقه ای که دشمن در پی دستیابی به آن است ایجاد نشود.

جانشین دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور، با تبیین شاخص های وحدت، وحدت با افراد غیر همسو با اهداف و مبانی انقلاب اسلامی و خط امام راحل و مقام معظم رهبری را بی معنا دانست و گفت: چهره هایی که به عنوان معاند نظام شناخته شده اند باید از بین مردم طرد شوند.

حجت الاسلام مدیح تاکید کرد: معنای وحدت این نیست که از تقصیرات فرد و یا افرادی که مخالفت آنها با نظام مقدس اسلامی محرز شده است،‌ بگذریم و آنها را همچنان در خط امام و انقلاب بدانیم.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه افزود: همه باید دست بدست هم داده و افزون بر شناخت دقیق نقشه ها و توطئه های دشمنان،‌ چهره هایی که از مسیر انقلاب خارج شده اند را طرد کنیم. /924/ت302/ج
ارسال نظرات