۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۸۰۴۵۴
آیت الله حیدری:

همه برای احیای مسئله حجاب قیام کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز، دولت را به دفاع از حریم اسلام و برخورد قانونی با معضل بی حجابی در جامعه دعوت کرد.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز، عضو مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کوت عبدالله اهواز، با اشاره به 18 تیر سالروز توطئه ضد انقلاب در سال 78 اظهار داشت: جریانی که توسط ضد انقلاب و با ساماندهی وزارت اطلاعات دولت دوم خرداد با هدف تهاجم به بیت رهبری آغاز شد بود توسط مردم غیور ایران و بسیجیان سلحشور ناکام ماند.

وی جریان فتنه سال گذشته را دنباله رو واقعه هجده تیر سال 78حادثه خواند و افزود: مردم ایران ثابت کردند همیشه در خط ولایت باقی می مانند و فتنه تیر ماه سال گذشته که در ادامه واقعه 18 تیر بود را به شدت منکوب کرده و جنازه این فتنه در 22 بهمن سال گذشته توسط مردم تشییع شد.

آیت الله حیدری با اشاره به روز عفاف و حجاب تصریح کرد: حجاب از مسائل مسلم و ضروری قرآن کریم و دین مبین اسلام است و همه باید برای احیای این مسئله مهم قیام کرده و با برخورد زبانی نهی از منکر کنند و در این رابطه کوتاهی نکنند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نقش دولت در مقابله با بی حجاب خاطر نشان کرد: دولت موظف به دفاع از حریم اسلام است و نباید به بهانه کار فرهنگی از برخورد قانونی و قهرآمیز با کسانی که این مسئله را زیر پا می گذارند غافل شود.

وی با اشاره به سالروز آغاز جنگ 33 روزه و پیروزی حزب الله لبنان ابراز داشت: پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه به برکت مقاومت، صبر، شجاعت حاصل شد و این پیروزی تحقق بخش آیه شریفه«کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره» بود.

آیت الله حیدری به نقل خاطره ای از سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان پرداخت و افزود: انهدام بالگرد کبری اسرائیل که با عنایت فاطمه زهرا(س) صورت گرفت موجب ایجاد رعب و وحشت در دل مقامات آمریکا و اسرائیل و اعلام آتش بس توسط آنها شد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه به مهار آتش چاه نفت شهر اشاره و عنوان کرد: موفقیت کارشناسان ایرانی در مهار آتش چاه نفت شهر با استفاده از ابزارهای ساخته شده توسط متخصصان ایرانی را به ملت شریف ایران و متخصصان شرکت ملی حفاری ایران تبریک می گوییم.

وی در پایان رحلت علامه فضل الله و آیت الله نبوی از علمای برجسته خوزستان را به عموم شیعیان جهان تسلیت گفت./945/پ202/ص
ارسال نظرات