۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۰۵۱۸
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تاکید کرد:

اخراج رونامه نگار سی ان ان به دلیل احترام به علامه فضل الله مصداق تروریسم فکری است

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان اخراج روزنامه نگار لبنانی الاصل شبکه تلویزیونی سی ان ان به دلیل ابراز تاسف و اندوه خود به مناسبت درگذشت علامه سید محمدحسین فضل الله، مرجع تقلید برجسته شیعه در لبنان را محکوم کرد و این اقدام را مصداقی از تروریسم فکری دانست.
سي ان ان


به گزارش خبرگزاری رسا، ابراهیم موسوی، مسؤول بخش اطلاع رسانی حزب الله لبنان، اخراج اوکتاویا نصر، روزنامه نگار لبنانی الاصل شبکه تلویزیونی سی ان ان به دلیل ابراز تاسف و اندوه خود به مناسبت درگذشت علامه سید محمدحسین فضل الله، مرجع تقلید برجسته شیعه در لبنان را محکوم کرد و این اقدام را مصداقی از تروریسم فکری دانست.

وی این اقدام را رسوایی بزرگی برای آمریکا که مدعی حمایت از آزادی بیان است، دانست و افزود: این عمل نشانگر دوگانگی معیارهای حاکم بر غرب در تعامل با قضایای منطقه است؛ زیرا در حالی که آنها دست رسانه ها را در توهین به مقدسات مسلمانان باز می گذارند و جنایت های پیوسته صهیونیست ها را می پوشانند، ابراز احساسات به علامه فضل الله را تاب نمی آورند.

گفتنی است که خانم اوکتاویا نصر، رییس بخش خاورمیانه شبکه سی ان ان به دلیل تمجید از شخصیت تاثیرگذار و مهم علامه سید محمدحسین فضل الله، عالم برجسته لبنانی که یکشنبه 13 تیر بر اثر بیماری به دیار باقی شتافت، از کار برکنار شده است.

وی که بیست سال با شبکه خبری سی ان ان همکاری داشت، در ابتدا سردبیر اخبار بین المللی بود و سپس سردبیر بخش خاورمیانه را برعهده گرفت.

این سردبیر ارشد سی ان ان پس از شنیدن خبر ارتحال این عالم گرانقدر، با نگارش یک متن در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی تویتر با ابراز احترام به علامه فضل الله، از این رویداد ابراز تاسف کرده و نوشته بود: خبر درگذشت علامه سید محمدحسین فضل الله خیلی ناراحت کننده است، او یکی از بزرگان لبنان است که من به وی احترام زیادی می گذارم./981/الف

ارسال نظرات