۲۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۸۰۵۵۸
فردا؛

مراسم معارفه نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم معارفه نماینده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در مازندران با حضور معاون امور مدارس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، فردا در ساری برگزار می‌شود.
حوزه علميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیین معارفه حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در‌ مازندران، فردا با حضور حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی، معاون امور مدارس و مراکز حوزه علمیه قم در ساری برگزار می‌شود.

براساس این گزارش این جلسه با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، نمایندگان خبرگان، مدیران و استادان حوزه های علمیه مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رسا در ساری، در حال حاضر دو هزار و 743 طلبه بر اساس آمار سال گذشته مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در 22 مدرسه علمیه مصوب برادران مازندران در پایه‌های مختلف در حال تحصیل هستند.

گفتنی است، مسأله راه‌اندازی نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در مازندران چندین سال است که مطرح شده و بنا به دلایلی تاکنون اجرایی نشد که در سفر دو روزه چند ماه گذشته آیت الله مقتدایی به مازندران مورد بررسی مجدد قرار گرفت و در چند روز اخیر حکم نماینده آن مرکز در مازندران از سوی مدیر حوزه‌های علمیه کشور صادر شد./950/پ202/س
ارسال نظرات