باید برای توسعه مرزهای کشور در فضای مجازی از مزیتهای رقابتی استفاده کنیم
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: ما باید برای توسعه مرزهای کشورمان در فضای مجازی از مزیتهای رقابتی خود استفاده کنیم.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دکتر سیدمحمد امین آقامیری دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه حکمرانی کشور بر فضای مجازی باید تکمیل شود، ابراز داشت: در فضای مجازی حدود ده کشور داریم و مابقی کشورها تابع این کشورها هستند، ما باید برای توسعه مرزهای کشورمان در فضای مجازی از مزیتهای رقابتی خود استفاده کنیم.
وی افزود: لایههای مختلفی در فضای مجازی همچون محتوا، اقتصاد و خدمات وجود دارد که تمامی کشورها برای بقا باید این لایهها را توسعه دهند.
ارسال نظرات