۱۸ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۸۰۹۰۰۵
بیانیه؛

بیعت جانانه فرماندهی و بسیجیان لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا با حضرت آیت‌الله العظمی سید مجتبی خامنه‌ای

بیعت جانانه فرماندهی و بسیجیان لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا با حضرت آیت‌الله العظمی سید مجتبی خامنه‌ای
آذربایجان شرقی- فرماندهی و بسیجیان لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا با صدور بیانیه‌ای پرشور، ضمن تبریک انتخاب حضرت آیت‌الله العظمی سید مجتبی خامنه‌ای(دام‌ظله) به‌عنوان ولی‌فقیه زمان و رهبر جمهوری اسلامی ایران از سوی مجلس خبرگان رهبری، بیعت خالصانه و تا پای جان خود را با فرمانده کل قوا اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، در پی اعلام رسمی انتخاب حضرت آیت‌الله العظمی امام سید مجتبی خامنه‌ای(دام‌ظله العالی) از سوی مجلس خبرگان رهبری به‌عنوان ولی‌فقیه زمان و رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی و بسیجیان لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا طی بیانیه‌ای با آرمان‌خواهی و وفاداری کامل، مراتب تبریک و تجدید بیعت خود را اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: این انتخاب شایسته را به محضر حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان تبریک گفته و از خداوند متعال دوام توفیق و عزت روزافزون رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را مسألت داریم.

فرماندهی و بسیجیان لشکر ۳۱ عاشورا در ادامه با تأکید بر روحیه تبعیت و فداکاری تصریح کرده‌اند: ما فرزندان عاشورا، همچون دوران درخشان فرماندهی امام امت و قائد شهید انقلاب، گوش‌به‌فرمان و آماده اجرای فرامین ولی امر مسلمین جهان هستیم و در مسیر تحقق منویات معظم‌له، لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

بیانیه می‌افزاید: جانمان را فدای سید بزرگوار و رهبر عزیزمان می‌کنیم و با جان و دل با او بیعت می‌نماییم امروز لشکر عاشورا با صلابت‌تر از همیشه، فریاد می‌زند: لبیک یا سید مجتبی!

در پایان، رزمندگان و نیروهای بسیجی لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا با تأکید بر استمرار راه شهیدان ولایت و حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، اعلام کرده‌اند: تا آخرین لحظه، پاسدار خون شهیدان و سرباز ولایت باقی خواهیم ماند و پرچم عزت و مقاومت را بر فراز قله‌های افتخار این سرزمین برافراشته نگاه خواهیم داشت.

وحید نستوهی
ارسال نظرات