۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۸۰۹۴۵
حجت‌الاسلام قرائتی:

هر فریاد الله اکبری ثواب ندارد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام قرائتی گفت: هر فریاد الله اکبری ثواب ندارد، خیلی ها که فریاد الله اکبر سر دادند باید در روز قیامت پاسخگو باشند که برای چه حزبی و برای چه کسی سر دادند و آیا این فریاد دل آمریکارا شاد می کند یا مقام معظم رهبری؟.
حجت الاسلام محسن قرائتي حجت الاسلام محسن قرائتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از مشهد، حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور، روز گذشته در جمع برادران برگزیده کانون های فرهنگی و هنری مساجد با طرح این سوال که چرا نماز می خوانیم؟، ‌اظهار داشت: باید در اسرار نماز تفکر کنیم و نیز شایسته است هر جوان کتابی در رابطه با اسرار نماز بخواند.

وی افزود: برخی بیان می کنند که چرا غرب در عین این که نماز نمی خواند، پیشرفت های زیادی داشته است که باید با تفکر در قرآن پاسخ آن را پیدا کنیم و البته قرآن در این رابطه بیان کرده است که عبادت کنید و در کنار آن به دنبال علم هم بروید در صورتی که ما عبادت می کنیم ولی در عین حال از این مورد، کمی غافل شدیم.

رییس ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: در نماز تمامی نیاز ها یافت می شود و در این راستا اگر به درستی نماز را اقامه کنیم تمامی نیازها تأمین می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت:‌ در نماز عدالت، نظم، حضور مردم، مردمی بودن، آزادی یافت می شود؛ چرا که در نماز ما در صف های منظم و متحد می‌ایستیم.

حجت الاسلام قرائتی با بیان این که هر فریاد الله اکبری ثواب ندارد، افزود: خیلی ها که فریاد الله اکبر سر دادند باید در روز قیامت پاسخگو باشند که برای چه حزبی و برای چه کسی سر دادند و آیا این فریاد دل آمریکا را شاد می کند یا مقام معظم رهبری ؟

وی ادامه داد: در میان جوانان کشور ما موجی وجود دارد که اگر به شخصی علاقه مند باشند فریاد (آزاد باید گردد) سر می‌دهند و اگر با شخصی مشکل داشته باشند فریاد ( اعدام باید گردد) می‌گویند در صورتی که در این امور هم نباید بدون تأمل فریاد زنیم بلکه باید تفکر و بررسی کنیم./932/پ202/ص
ارسال نظرات