۲۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۸۱۱۹۱
امام جمعه اندیمشک:

فرهنگ حجاب از کودکی به دختران آموزش داده شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: حجاب و عفاف در جامعه را باید از سنین کودکی آغاز و گسترش داد.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش حجاب و عفاف، روز گذشته با محوریت ضرورت برنامه ریزی برای گسترش فرهنگ حجاب در جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در اندیمشک برگزار شد.

حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، در این همایش با اشاره به اهمیت حجاب گفت: حجاب و عفاف در جامعه را باید از سنین کودکی آغاز و گسترش داد.

امام جمعه اندیمشک افزود: موضوع حجاب و عفاف بر خلاف آنچه که در جامعه مطرح است و آن را ویژه به زنان می دانند این مقوله میان زن و مرد مشترک است و باید به یک میزان آن را حفظ و رعایت کنند.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: همه ادیان آسمانی و فرهنگ‌ها و خرده فرهنگ‌ها‌یی که در دوره های مختلف ظهور و بروز کرده اند به نوعی در زمینه حجاب و عفاف پیشینه دارند.

امام جمعه اندیمشک ابراز داشت: ستون ترویج و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب از خانواده‌ها شروع می شود و در کنار آن سازمان‌ها نهادها و سایر ارگان‌ها موظف به ترویج این فرهنگ مقدس در همه لایه‌های جامعه هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی دشمن بر روی نقطه اتکای انسانیت که همان حیا و عفت عمومی است؛ بنابر‌این حس تعهد دینی و دشمن‌شناسی ایجاب می‌کند که ما برای مقابله با حربه دشمن برنامه‌های فرهنگی برگزار تا بتوانیم این نیرنگ‌ها را خنثی کنیم.

حجت الاسلام خدامی ترویج حجاب و عفاف و جلوگیری از بی حجابی را یک وظیفه حکومتی دانست و گفت: متولیان و مدیران موظف‌اند به گونه ای این مهم را اجرایی کنند که جامعه صدمه نبیند./945/پ202/س
ارسال نظرات