۳۰ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۸۱۴۲۱
ظهور آغازی دوباره (18)؛

عضو مجمع روحانیان مجلس: غرب خطر مهدویت را کاملا جدی گرفته است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آقا تهرانی گفت: نظام سلطه مهدویت را به عنوان یک عنصر خطرناک علیه منافع شیطانی خود شناسایی کرده و به طور قطع باور دارد که قرار بر این است که این اندیشه روزی دودمانشان را به باد می دهد از این رو در برابر آن موضع گرفته است.
حجت الاسلام آقا تهراني
حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن دهه مهدویت اظهار داشت: جهان استکبار از تحقق جامعه مهدوی در واهمه افتاده است.

وی افزود : نظام سلطه، مهدویت را به عنوان یک عنصر خطرناک علیه منافع شیطانی خود شناسایی کرده و به طور قطع باور دارد که قرار بر این است که این اندیشه روزی دودمانشان را به باد می دهد از این رو در برابر آن موضع گرفته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابراز داشت:نظام سلطه با وقوع انقلاب اسلامی ایران خطر اندیشه مهدویت را جدی گرفت و امروز بیش از گذشته از بالفعل شدن این اندیشه در مکتب شیعه به ترس و واهمه افتاده آنچنانکه از تمام ابزارهای رسانه ای برای هجمه به این استراتژی انقلاب اسلامی استفاده می کند.

وی با اشاره به مدتی که خود در کشور امریکا حضور داشته است خاطر نشان کرد: ده سال پیش که در کشور آمریکا حضور داشتم به عینه می دیدم که با صراحت در فیلم ها و آثار سینمایی هالیوود به مهدویت حمله می شد، این سیر هجوم رسانه ای به مهدویت مکتب شیعه همچنان ادامه یافته تا اینکه امروز شاهد هستیم که آمریکا تمامی ابزارهای رسانه ای خود را بکار برده تا بتواند خورشید مهدویت را به زعم خود کم فروغ کند.

عضو مجمع روحانیان مجلس تصریح کرد:با این حال جهان غرب علی رغم تلاش مذبوحانه علیه تحقق نیافتن جامعه مهدوی همواره در این وحشت است که به خاطر علاقمندی روز افزون ملتهای خود به معنویت و عرفان به سوی اندیشه امید بخش مهدویت گرایش یابند.

وی همچنین اظهار داشت: البته این دولت ها و نظام های سلطه طلب غافل هستند که پیام فرهنگی انقلاب همانا بشارت به تمامی مستضعفین جهان است که امید به اندیشه والای ظهور داشته باشید، پس به انتظار آن حقیقت کامل بنشینید تا رستگار شوید. /955/ت302/ج
ارسال نظرات