۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۸۱۹۸۵

فرهنگ‌نامه امنیت ملی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب فرهنگ‌نامه «امنیت ملی»، پنجمین اثر از مجموعه فرهنگ نامه‌هایی است که با هدف تصحیح و تقویت فرهنگ ارزش های رفتاری منتشر شد.
دارالحديث


به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب فرهنگ‌نامه «امنیت ملی»، پنجمین اثر از مجموعه فرهنگ نامه‌هایی است که با هدف تصحیح و تقویت فرهنگ ارزش های رفتاری، با استفاده از رهنمودهای قرآن و حدیث به دو زبان فارسی – عربی منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

این فرهنگ نامه، رهنمودهای قرآن و احادیث اسلامی را در زمینه‌های جایگاه امنیت ملی، سرزمین نمونه در امنیت، مسولیت حکوت اسلامی در تأمین امنیت اجتماعی، امنیت موعود در جهان اسلام، خطرناکترین تهدیدهای امنیتی و سیاست های امنیتی امام علی(ع)، را با نظمی نوین در سه فصل ارائه کرده است.

جایگاه امنیت ملی در نظام اسلامی، خطرناک‌ترین آسیب‌های امنیت و سیاست‌های امنیتی امام علی(ع) عناوین سه فصل این کتاب است.

کتاب فرهنگ نامه «امنیت ملی»، پنجمین اثر از مجموعه فرهنگ نامه هایی است که با هدف تصحیح و تقویت فرهنگ ارزش های رفتاری، با استفاده از رهنمودهای قرآن و حدیث به دو زبان فارسی – عربی منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. پیشتر فرهنگ نامه های ادب، اذان، آرزو و بصیرت از این مجموعه، منتشر شده است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، چاپ اول کتاب فرهنگ‌نامه «امنیت ملی»، تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ری شهری، ترجمه حمید رضا شیخی با شمارگان 1000 نسخه جلد نرم و110 صفحه و بهای 1200 تومان به دو زبان عربی – فارسی به تازگی از سوی سازمان چاپ و نشر دارالحدیث منتشر شده است. /920/د102/ص

ارسال نظرات