۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۸۲۰۱۱

همایش قرآن و مهدویت در شوشتر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش قرآن و مهدویت همزمان با میلاد امام زمان(عج) در شوشتر برگزار شد.
همایش قرآن و مهدویت در شوشتر برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی فدعمی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در همایش قرآن و مهدویت به بیان سخنانی در راستای اهمیت بخشیدن به مفاهیم الهی قرآن کریم، تأثیر آن در زندگی انسان و همچنین فرهنگ انتظار و منتظران اشاره کرد.

فدعمی با اشاره به اهمیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، از مدیران این مراکز خواست تا ضمن برگزاری برنامه های فرهنگی ـ هنری با رویکردی ویژه به قرآن و اهمیت مساجد در جهت ترویج هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی و قرآنی گام بردارند.

بنا بر این گزارش، در این همایش که با استقبال باشکوهی همراه بود شاعران و مداحان اهل بیت(ع) در وصف امام زمان(عج) به شعر خوانی و مداحی پرداختند.

در این همایش سید کریم موسوی نفر نخست مسابقات جهانی ابتهال و دکتر مسعود نیک دستی نفر برتر بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در بخش قرائت حضور داشتند.

در پایان این همایش از برگزار کنندگان با اهدای لوح یادبود از سوی حجت الاسلام قدمی محقق، امام جمعه شوشتر با اهدا تقدیر شد.

قابل ذکر است از بخش های جنبی این همایش می توان به برپایی نمایشگاه کتاب های مذهبی و ایستگاه صلواتی از سوی کانون های فرهنگی هنری شهید عبدالهی و اباصالح(عج) اشاره کرد.

گفتنی است، این همایش با همکاری دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان برگزار شد./945/پ202/س
ارسال نظرات