۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۸۲۵۳۴

چهارمین هم‌اندیشی دبیران کمیته‌های ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین هم‌اندیشی سالانه دبیران کمیته‌های استانی ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در شهر تهران برگزار شد.
ستاد همكاري حوزه و آموزش و پرورش


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چهارمین هم‌اندیشی سالانه دبیران کمیته‌های استانی ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، با هدف تعامل و هم اندیشی دبیران کمیته های استانی این ستاد در شهر تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام ابوالحسن احمدی شاهرختی، مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اهداف و برنامه های این هم اندیشی را تشریح کرد و ابراز داشت: چهارمین هم‌اندیشی سالانه دبیران کمیته‌های استانی ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه(12و 13 مردادماه) در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و دبیران استانی ستاد به بیان دیدگاه های خود و همچنین تشریح راهکار های گسترش همکاری‌های این دو نهاد مهم پرداختند.

وی بررسی طرح‌ها و ایده‌های برتر و نو و همچنین تبیین برنامه‌های مدیریت‌های دبیرخانه ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه را از جمله برنامه های روز نخست این هم اندیشی عنوان کرد و گفت: اعضای حاضر در جلسه در روز دوم این هم اندیشی نیز به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های عرصه پژوهش، تولید مواد و رسانه‌ها پرداختند.

حجت الاسلام احمدی شاهرختی ادامه داد: همچنین در این روز از هم اندیشی، حاضران در خصوص برنامه‌های عرصه آموزش و نیروی انسانی و توسعه و گسترش عرصه مدارس وابسته به حوزه های علمیه بحث و تبادل نظر کردند.

وی ابراز داشت:‌ دبیران ستادی کمیته های استانی و اعضای چهارمین هم‌اندیشی سالانه دبیران کمیته‌های استانی ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه بعدازظهر روز چهارشنبه 13 مرداد ماه به شهر مقدس قم سفر و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را زیارت کردند

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ادامه داد: سومین روز این هم اندیشی نیز از صبح پنج شنبه در مجتمع فرهنگیان شماره دو قم برگزار می شود و آیت الله حائری شیرازی از اساتید حوزه علمیه قم در این هم اندیشی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

حجت الاسلام احمدی شاهرختی افزود: مراسم اختتامیه چهارمین هم‌اندیشی سالانه دبیران کمیته‌های استانی ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه عصر پنج شنبه با حضور دبیران کمیته های ستادی برگزار می شود. /924/پ202/ع

ارسال نظرات