۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۸۳۳۷۴

سی و نهمین شماره آفاق روی پیشخوان رفت

خبرگزاری رسا ـ جدید ترین شماره دو ماهنامه آفاق از سوی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) منتشر شد.
آفاق


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در بخش عرفان، اخلاق و تربیت شماره سی ونهم دوماهنامه آفاق به مطالبی چون فرصت را از دست مده، نشستن در زمین بندگی خدا، چگونگی اصلاح روابط انسانی، تقوا از نگاه امیر المومنین در نهج البلاغه، هدف گذاری مسیر طلبگی، شیوه های کاربردی امر به معروف و نهی از منکر، چلچراغ راهنما در بزرگراه رمضان، اهمیت دعا در ایات و روایات، فضایل اخلاقی در سیره علوی و مناجات دیجیتال پرداخته شده است.

در گزیده ای از « چگونگی اصلاح روابط انسانی » آمده است: «اصلاح بین مومنین و مسلمین عمدتا برای این است که التیام ایمانی برقرار شود و سود جویی واجحاف از بین برود، نه این که خدای ناکرده زمینه اجحاف فراهم آید.»

از مطالب گنجانده شده در بخش آموزش و پژوهش می توان به آفات علم اندوزی،حضرت زهرا در قرآن کریم و 20 نکته در تبیین اصالت ملکوت اشاره کرد.

سیاست واجتماع ، دیدار و گفتگو بین الملل وفرهنگ وهنر از دیگر بخش های سی و نهمین شماره دو ماهنامه آفاق است.

در بخش فرهنگ و هنر مطالبی چون هم نشین خدا، پرونده یک رییس جمهور، من فرستاده ماه هستم و اعتکاف خلوتگه حضور به چاپ رسیده است.

سی و نهمین شماره دو ماهنامه آفاق به مدیر مسؤولی سید سجاد هاشمیان و سردبیری علی الله اکبری در مرداد ماه سال جاری از سوی مجتمع آموزش عالی امام خمینی منتشر شده است./916/ن602/ع

ارسال نظرات