۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۸۳۴۷۶

شماره جدید اشارات آمد

خبرگزاری رسا ـ یکصد و سی و پنجمین شماره اشارات از سوی مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما منتشر شد.
ماهنامه اشارات


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جدیدترین شماره اشارات ویژه مناسبت‌های مرداد ماه منتشر شد.

در این ماهنامه مطالبه ویژه ولادت حضرت ولی عصر، روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و روز اهدای خون به چاپ رسیده است.

در گزیده ای از مطالب ویژه ولادت حضرت ولی عصر، ذیل عنوان «مکان ظهور صاحب الزمان» آمده است:« با توجه به روایت ها ایشان در مدینه منوره ظهور خواهد کردو در مکه مکرمه و مسجدالحرام، ظهورش را خبر خواهد داد. ایشان به دو خطبه کوتاه در مسجدالحرام، محورها و اهداف حرکت انقلاب خود را بیان می کند.»

حلول ماه مبارک رمضان، آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و وفات حضرت خدیجه از دیگر مناسبتهایی است که در رابطه با آن دراین شماره مطالبی گنجانده شده است.

در بخشی از مطلب«تقویت صبر و پایداری» در رابطه با ماه مبارک رمضان است می خوانیم: «اضطراب ونگرانی، از عوامل شکست در برابر دشواری هاست. برای مقابله با این عوامل که ناراحتی روحی و روانی در پی دارد، مقاومت روحی شدیدی لازم است که در پرتو نماز و روزه به وجود می آید. نقل است هرگاه پیامبر دچار حزن واندوه می شد، به نماز می ایستاد یا روزه می گرفت.»

یکصد و سی و پنجمین شماره اشارات به مدیر مسؤولی داود رجبی نیا و سردبیری سید علی حسین ایمنیدر مرداد ماه سال جاری از سوی مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما منتشر شده است./916/ن602/ع

ارسال نظرات