۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۸۳۷۸۳
معاون سیاسی استانداری گیلان:

صلح و آرامش در خاورمیانه با نابودی صهیونیسم امکان پذیر است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی استانداری گیلان گفت: زنده نگه داشتن روز قدس مهم‌ترین سفارش امام است و هر کس از ادبیات امام خمینی‌(ره) و رهبری فاصله بگیرد از سوی ملت ایران ترد خواهد شد.
رژيم صهيونيستي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، غلامرضا رضوانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان، امروز در نشست ستاد قدس که در رشت برگزار شد، حمایت از مردم فلسطین از مهم‌ترین وظایف و اهداف جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی بر گرفته از ارزش‌های الهی است و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و راهپیمایی روز قدس نشان دهنده پایداری این ارزش‌ها در کشور است.

وی به سخنان امام راحل پیرامون قدس اشاره کرد و افزود: قدس روز احیای اسلام است و قدرت ایمان بهترین سلاح در مقابل صهیونیسم به شمار می‌رود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان این‌که صلح و آرامش خاورمیانه با انحلال صهیونیسم امکانپذیر است، تصریح کرد: مرتجع‌ترین حکومت منطقه نیز این خطر را احساس کرده و به موضع‌گیری می‌پردازد.

وی فلسطین را مسأله اساسی همه کشورهای جهان به‌ویژه کشورهای اسلامی دانست و گفت: برخی از فتنه‌گران در دوره انتخابات دهم ریاست جمهوری برای ایجاد آشوب و استفاده از موقعیت، کمک به فلسطین را بهانه کرده و با نشان دادن اعداد و ارقام و فضاسازی کاذب و دروغ درصدد به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی بر‌آمدند.

رضوانی حرکت در مسیر اهداف امام راحل و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را تنها شاخص و معیار سنجش ذکر کرد و افزود: زنده نگه داشتن روز قدس مهم‌ترین سفارش امام است و هر کس از ادبیات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب فاصله بگیرد از سوی ملت ایران ترد خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان انعکاس سخنرانی‌ها و اظهارات شهید مطهری در مقابل صهیونیسم را ضروری برشمرد و تصریح کرد: شهید مطهری بسیار کوبنده به روشنگری افکار فتنه‌گران و موضع‌گیری صهیونیسم می‌پرداخت و انعکاس این افکار می‌تواند چهره صهیونیسم را بین مردم منحوس‌تر جلوه دهد.

وی بر اجرای با شکوه‌تر راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و اظهار داشت: هماهنگی و همکاری تمام نهادها و سازمان‌ها در کنار مردم موجب باشکوه‌تر شدن این همایش بزرگ می‌شود.

رضوانی گیلانی‌ها را مردمی انقلابی و سلحشور خواند و خاطرنشان کرد: گیلان در برگزاری مناسبت‌های ملی و دینی و هماهنگی این برنامه‌ها مقام نخست را در سال گذشته به خود اختصاص داد؛ از این رو جدیت و تلاش همه اقشار در کنار مسؤولان می‌تواند تداوم دهنده حرکت‌های انقلابی در استان باشد./950/پ202/س
ارسال نظرات