۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۳۹۳۰

اجرای طرح شناسایی و ساماندهی خواهران مبلغ ‌در آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا - رییس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از اتمام طرح شناسایی و ساماندهی خواهران مبلغ خبر داد.
بانوان مبلغه
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حبیب طاهری گفت: این طرح با هدف شناسایی ، آموزش و اعزام مبلغات دارای شرایط و توانمند به منظور پاسخگویی به نیاز تبلیغی از طریق افراد توانمند فارغ التحصیل حوزه های علمیه خواهران و رشته های مرتبط دانشگاهی انجام گرفت.

وی افزود: در این طرح مبلغات صلاحیت دار برای جلوگیری از حضور بانوان سودجو و نا آشنا به مفاهیم و معارف مذهبی در حوزه تبلیغ، انجام می پذیرد.

طاهری اظهار داشت: این طرح در دو سال گذشته با ظرفیت 63 نفر و برای امسال در سه حوزه امتحانی آزمون کتبی به تعداد 156 نفر برگزار و از بین آنها 108 نفر جهت مصاحبه دعوت شدند و این طرح هم اکنون مراحل پایانی خود را در استان طی می کند.

رییس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان همچنین از امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان و نهادها و دستگاه های فرهنگی وابسته با دفتر مقام معظم رهبری خبر داد.

طاهری در این باره گفت: این تفاهم نامه که در حال طی مراحل انعقاد است در راستای اجرایی شدن تدابیر حیات بخش معظم له به منظور هم افزایی دستگاه های فرهنگی امضا می شود.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با توجه به توانمندی ها و قابلیت های استانی نسبت به انعقاد تفاهم نامه اقدام کرده که تاکنون پنج دستگاه فرهنگی استان این تفاهم نامه را امضا و مذاکرات برای تعامل با سایر دستگاه ها ادامه دارد./935/د103/س
ارسال نظرات