۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۸۴۲۲۵
مشاور استاندار در امور بانوان:

فرهنگ عفاف و حجاب باید در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار در امور بانوان، با اشاره به نقش مهم و حساس حجاب در جامعه گفت:باید با استفاده از برنامه های فرهنگی و ارائه آموزش های لازم ،فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه کرد.
حجاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، فاطمه پور محمدی در جلسه درس اخلاق با موضوع فضیلت ماه مبارک رمضان و عفاف و حجاب گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ حجاب در جامعه بایستی ساختاری و زیر بنایی عمل کنیم.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت فعال ادارات و نهادهای استان در خصوص نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب افزود: تمامی دستگاه ها، باید با برگزاری دوره های آموزشی و حضور فعال در کارگروه عفاف و حجاب، زمینه تحقق این موضوع مهم در ادارات و نهادهای استان را فراهم نمایند.

مشاور استاندار قم در ادامه از نمایندگان بانوان در دستگاههای اداری و اجرایی خواست تا نسبت به برنامه ریزی و تشکیل دوره های آموزشی ویژه مهارت های زندگی و با رویکرد دینی، آموزش ازدواج ، مشاوره ازدواج، مشاوره حقوقی اهتمام ورزند.

پور محمدی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: تمامی نمایندگان بانوان دستگاه های اداری استان موظفند باتوجه به سیاست ها و اهداف ابلاغی از سوی دفتر امور خانواده گزارش عملکرد یکساله خود را بمنظور بررسی و ارزیابی اقدامات به این اداره ارسال نمایند.

در پایان این مراسم اعضای جلسه به شرح دستاوردها و عملکردهای فرهنگی خود پرداختند./917/د102/ص
ارسال نظرات