۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۸۴۶۷۴
عضو خبرگان رهبری:

تقابل اسلام و مسیحیت توطئه جدید آمریکا است/علت اصلی اسلام هراسی مقابله دستگاه های صهیونیستی با اسلام است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مقابله مستقیم با مقدسات مسلمانان طرح نوین آمریکا است که می خواهد با پوشش دینی در کلیسا آن را اجرایی کنند.
آيت الله نمازي


آیت الله عبد النبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به پدیده اسلام هراسی و نقش رسانه های خارجی در این پروژه، گفت: علت اصلی اسلام هراسی مقابله دستگاه های صهیونیستی با اسلام است.

وی ادامه داد: هدف امپریالیسم جهانی و صهیونیست سلطه جهانی و تسخیر دنیا است و تنها مانعی که در این راه می بینند، اسلام است.

امام جمعه کاشان بیان داشت: ادیان دیگر یا قدرت مقابله را ندارند و یا اینکه طرز تفکر آنها مفابله با سلطه نیست اما اسلام با هر گونه سلطه بیگانه مخالف است و به حکم قرآن کافران بر مسلمانان نباید سلطه داشته باشند.

وی با اشاره به شکست اقدامات جنگ طلبانه اسرائیل در طول شصت سال در فلسطین برای فتح کشورهای اسلامی، گفت: مسلمانان فلسطینی با الهام از فرامین اسلامی که بعد از انقلاب بیشتر ترویج شد، منتظر رهبران خود نماندند و دست به مبارزه زدند و اسرائیل را با چالش های جدی روبرو کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به دیگر اقدامات نظامی آمریکا و اسرائیل در عراق و افغانستان، بیان داشت: امروز کشورهای استعمارگر در این کشورها با مشکلات فراوان مواجه شده‌اند.

وی طرح جدید امریکا و اسرائیل برای مبارزه با اسلام را اقدامات غیر نظامی برشمرد و گفت: واقعه یازدهم سپتامبر حادثه ای بود که خودشان آن را طراحی کردند تا از آن استفاده کنند.

امام جمعه کاشان با اشاره به دعوت یک کلیسا برای آتش زدن قرآن اظهار داشت: مقابله مستقیم با مقدسات مسلمانان طرح نوینی است که مستکبران راه انداخته‌اند و می‌خواهند با پوشش دینی در کلیسا آن را اجرایی کنند.

وی بیان داشت: آمریکا می خواهد تقابل اسلام و آمریکا را تقابل اسلام و مسیحیت نشان دهد و با انحراف افکار عمومی به این طرح دامن بزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تقابل اسلام و مسیحیت را توطئه جدید غرب نامید و گفت: مهمترین وظیفه کشورهای اسلامی اطلاع رسانی به جوامع غربی است تا جهالت افکار عمومی غرب مرتفع شود.

استاد حوزه علمیه، بر استفاده از قابلیت های نخبگان مسلمان در کشورهای اروپایی تاکید کرد و گفت: روشنگری افکار عمومی می تواند آمریکا و اسرائیل را خلع سلاح کند. /909/ت302/ع

ارسال نظرات