۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۸۴۹۷۲

اعتکاف ماه رمضان در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سنت حسنه اعتکاف ماه مبارک رمضان به همت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
اعتكاف
حجت الاسلام اصغر نقدی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه از عصر روز جمعه هفته جاری معتکف خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون نام‌نویسی از علاقه‌مندان برای شرکت در این سنت حسنه آغاز شده که اولویت با دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت است.

حجت الاسلام نقدی ادامه داد: ظرفیت پذیرش 2500 دانشجو را داریم و اگر تعدادی از دانشجویان طرح ضیافت مایل به شرکت در اعتکاف ماه رمضان نبودند، دیگر دانشجویان مراکز آموزش عالی استان می توانند نام‌نویسی کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی با بیان این‌که اعتکاف ماه مبارک رمضان سه روز خواهد بود، گفت: برادران در مسجد دانشگاه علوم پزشکی و خواهران دانشجو در مسجد دانشگاه تبریز معتکف می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ویژه برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه تبریز پرداخت و اظهار داشت: نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برای ترویج مبانی دینی اسلام و پربارتر شدن اوقات دانشجویان، تقویت بنیه اعتقادی، اعتلای فضایل و بصیرت و بینش دانشجویان در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت اندیشه را برگزار می‌کند.

حجت الاسلام نقدی ادامه داد: در این طرح سه جلسه کلاس روزانه در شش موضوع قرآن، نهج‌البلاغه، جریان‌های فکری و فرهنگی، نظام سیاسی، فمنیسم، مهارت‌های زندگی و جنگ نرم برگزار می‌شود./935/پ202/س
ارسال نظرات