۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۸۵۱۰۱
امام جمعه زابل:

روحانیون باید بسیار هوشیارانه در منطقه سیستان و بلوچستان فعالیت کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان زابل، گفت: روحانیون باید بسیار هوشیارانه در این منطقه حساس که دشمن هر روز با ترفند های جدید دین و ایمان مردم را نشانه گرفته است، انجام وظیفه کنند .
حجت الاسلام سيد کاظم طباطبايي، امام جمعه شهرستان زابل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، جمعی از روحانیون مستقر و اعزامی به منطقه سیستان در آستانه شبهای قدر با امام جمعه شهرستان زابل دیدار کردند .

حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی، امام جمعه شهرستان زابل، در این دیدار اظهار داشت: روحانیون باید بسیار هوشیارانه در این منطقه حساس که دشمن هر روز با ترفندهای جدید دین و ایمان مردم را نشانه گرفته است انجام وظیفه کنند و در راستای تقویت معنویت و دیانت جوانان کار کنند .

وی، افزود: باید جوانان را بطرف دین و خداجویی جذب کنیم تا از چشمه های زلال معرفت و معنویت بهره ببرند .

همچنین حجت الاسلام محسن عارفی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیتهای قرآنی و مذهبی تبلیغات اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان، گفت: تعداد 202 روحانی در ماه مبارک رمضان  از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مؤسسه ولاء منتظر، سازمان اوقاف و امور خیریه، طرح هجرت و دفاتر مراجع عظام تقلید به شهرستان زابل و شهرهای هیرمند، بنجار، محمد آباد، ادیمی، هامون شهر و روستاهای تابعه اعزام شده اند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات