۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۸۵۱۸۸
مدیر بخش آنلاین مرکز ملی پاسخگویی:

منزوی کردن ایران در صحنه بین المللی از اهداف ایران هراسی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر بخش آنلاین مرکز ملی پاسخگویی با اشاره به جنگ نرم دشمن بیان داشت: استعمارگران امروز در شکل و شمایلی جدید بروز و ظهور پیدا کرده اند.
ايران هراسي


حجت الاسلام محمد رضا بهروز، مدیر بخش آنلاین مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: امروز به علت استقرار جمهوری اسلامی، ایران نماد اسلام معرفی شده و بنابراین اسلام هراسی و ایران هراسی درهم تنیده شده است.

وی ادامه داد: پروژه سیاه نمایی غربی ها وقتی کامل می شود که اسلام هراسی را در کنار ایران هراسی بگذاریم و ببینیم که هجمه های آنان تا کجا دامنه پیدا کرده است.

حجت الاسلام بهروز گفت: ایران هراسی در داخل کشور همان جنگ نرمی است که رهبر معظم انقلاب آن را بیان کرده اند و هدف آن تضعیف نظام و در انزوا قرار دادن ایران در صحنه بین المللی بیان داشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی همواره در صدد مقابله با نظام اسلامی ایران بوده اند، بیان داشت: امروز مقابله نظامی جای خود را با جنگ فرهنگی عوض کرده است.

مدیر بخش آنلاین مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی اظهار داشت: در شرایط فعلی شیوه های براندازی سخت به علت هزینه های سنگین نظامی، اقتصادی و سیاسی نتیجه نمی دهد و اگر چه تهدید سرد کناز گذاشته نشده است اما در اولویت دوم قرار گرفته و جنگ نرم در راس برنامه های استعماری جایگزین شده است.

وی بیان داشت: جنگ نرم از طریق اینترنت، ماهواره ها، کتابخانه های دیجیتالی و دیگر محصولات فرهنگی گسترش می‌یابد که به راحتی در دسترس جوانان قرار می گیرد از این رو باید در این راستا اقدامات لازم صورت گیرد. /909/پ202/ع














ارسال نظرات