۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۸۵۶۸۳
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

روز جهانی قدس شکست جبهه سازش را به اثبات رساند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را نشان دهنده شکست جبهه سازش دانست.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تبیین حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس امسال پرداخت.

وی با تأکید بر این که مذاکره با رژیم صهیونیستی یعنی به رسمیت شناختن رژیم جعلی اسرائیل گفت: اساس مذاکره چیزی جز ضایع کردن حقوق مظلوم فلسطین که بدترین تحریم‌ها و تهدیدها را تحمل کرده و می‌کنند، نیست.

حجت الاسلام تقی زاده روز قدس را مظهر وحدت و انتفاضه امت اسلام دانست و خاطرنشان کرد: همان‌گونه که این رژیم در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه در مقابل گروه‌های شبه نظامی دوام نیاوردند امروز در مقابل اتحاد تمام جهان اسلام و خشم آنها حتی یارای مقاومت یک‌روزه را نیز ندارند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه گفت: در شرایط کنونی رژیم صهیونیستی یکی از راه‌های برون ‌رفت از وضعیت اسفناک و سخت خود را طرح مسأله سازش و مذاکره می داند، البته اگر این سازش به نتیجه برسد، بازنده اصلی مقاومت و مردم مظلوم فلسطین است.

وی تصریح کرد: مردم وفادار ایران روز گذشته در تمام نقاط کشور با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس و سر دادن شعارهای وحدت‌آفرین لرزه بر اندام دشمن انداختند و به صراحت به دشمنان اعلام کردند که ملت ایران هرگز آرمان فلسطینیان را فراموش نخواهند کرد.

حجت الاسلام تقی زاده حضور گسترده و کم نظیر مردم را یکی از راهکارهای شکست جبهه سازش ارزیابی کرد و گفت: این حضور جواب بسیار محکم و دندان‌شکنی به سازش‌کارانی است که آرمان فلسطین را به سخره گرفتند./935/پ202/س
ارسال نظرات