۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۸۶۲۲۱
اداره کل اوقاف خوزستان در بیانیه‌ای؛

ندای انسان‌سازی قرآن کریم خاموش شدنی نیست

خبرگزاری رسا ـ اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با انتشار بیانیه ای، اقدام شوم دشمنان اسلام نسبت به اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد.
بيانيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با انتشار بیانیه ای، با اشاره به اقدام شوم دشمنان اسلام نسبت به اهانت به قرآن، این حرکت ننگین را محکوم کرد.

در بیانیه اداره کل اوقاف خوزستان، آمده است: اکنون که نوای ملکوتی وحی الهی و فریاد بلند قرآن کریم به سراسر جهان رسیده استکبار جهانی به خیال خام خود می خواهد این ندای اصلاح جهان و انسان سازی را خاموش نماید و نمی تواند.

این بیانیه می افزاید: پس صدای کفر بلند می شود تا شاید بتواند جلوی شنیده شدن فریاد حق را بگیرد ولی با دل های مردمان حق جو و قلوب مملو از ایمان در جای جای جهان چه می تواند کرد.

اکنون که چنگال تعدی و تجاوز استکبار جهانی از پوستین دمکراسی و اومانیسم بیرون افتاده گروهی راه گم کرده و ملعبه دست صهیونیسم اهانت به قرآن را برای مقابله با مفاهیم ارزشمند قرآن کریم و برای فرونشاندن خشم شیطانی اربابانشان تنها راه کینه جویی می بینند.

اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، این اقدام شیطانی را محکوم می کند و از مجامع حقوق بشری می خواهد تا برای اولین بار هم که شده به رسالت خود عمل نموده و این جنایت را محکوم نمایند.

بیانیه باشگاه خیرین و واقفین استان خوزستان

همچنین باشگاه خیرین و واقفین استان خوزستان، در بیانیه ای آورده است: سال هاست که مستکبران و جهان خواران در انتظار بازگشت روزگار ضعف و ذلت مسلمین به سر می برند اما با طلوع خورشید انقلاب اسلامی از کشور ایران امیدهایشان هر روز به یأس بدل گشته و مانند اسیری در چنبره حقیقت والای اسلام دست و پا می زنند.

این بیانیه می افزاید: تلاش های مذبوحانه دشمنان دین خدا در اهانت به قرآن توسط باشگاه خیرین و واقفین محکوم می شود و این باشگاه مسئولیت هرگونه اقدامات از این قبیل را متوجه دولت مستکبر آمریکا می داند.

بیانیه مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم

در بیانیه مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم شهرستان اهواز نیز آمده است: کتاب آسمانی رسول اکرم(ص) تنها یادگار به جای مانده و دست نخورده از رسالت هزاران پیامبر و نبی الهی می باشد که اکنون آماج حملات و جسارت های معاندین شده است.

اعقاب مستکبرین امروزی از 1400 سال پیش تا به امروز نتوانستند ذره ای خدشه در این کتاب مبین وارد آورند و کلمه ای از آن را جابه جا کنند و امروز وارثین آن کافران دست به جنایتی می زنند که نام آن از دل فریادهای حقوق بشر و دمکراسی دولت آمریکا به گوش می رسد.

بیانیه شورای هیأت امنای مساجد خوزستان

شورای هیأت های امنای مساجد استان خوزستان، نیز در بیانیه ای خاطرنشان کرده است: زمزمه های شیطانی دشمنان اسلام مدتی است که متوجه قرآن کریم شده و استکبار جهانی این کتاب آسمانی را هدف مستقیم تیرهای مسموم تبلیغات رسانه ای خود قرار داده است و امروز شاهدیم که سرانجام این تبلیغات زهرآلود جواب داده و عده ای خدا بی خبر و مردمانی از نسل کفار عاد و ثمود کتاب آسمانی پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) را مورد اهانت قرار داده و خیال می کنند می توانند مفاهیم ارزشمند آن را نیز لابه لای کاغذهای خاکستر شد بسوزانند.

شورای هیأت های امنای مساجد خوزستان، این اقدام سخیف را که در آمریکا و جلوی چشم رسانه ها و جهانیان و بی هیچ واکنش موجهی رخ داده مذمت نموده و شدیدا محکوم می کند./945/پ202/س
ارسال نظرات