۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۸۶۳۱۸
استاد حوزه علمیه قم:

سردمداران کاخ سیاه و سفید و رجاله های خیابانی همه سرو ته از یک کرباسند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز آمریکایی‌ها با جسارت به قرآن روی آبا و اجداد دیوانه و حسود و جسور خود را سفید کردند.
حجت الاسلام والمسلمين بطحايي، استاد حوزه و دانشگاه


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم بطحائی گلپایگانی، مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه با انتشار بیانیه‌ای در خصوص هتک حرمت قرآن مجید آورده است: «وقال الذین کفروا لا تسمعوا لهذا القرآن والغوا فیه لعلکم تغلبون»(فصلت/26) کفار گفتند گوش به این قرآن ندهید و بلکه در آن یاوه گویی کنید و پارازیت دهید شاید پیروز شوید.
 
گفته اسقف دیوانه امریکا و مزدور صهیونیست در هتک حرمت قرآن مجید و اقدام نابخردانه اراذل و اوباش کشور مدعی تمدن در عصرفرهنگ و فضاء سخن ناآشنایی نیست بلکه اباء و اجداد این بداندیشان و خفتگان در لاک خود در وادی جاهلیت نیز هنگامی که با نور قرآن مواجه می شدند حسد آن ها گل می کرد و به فرموده قرآن آنگونه موضع می گرفتند اما با همه نادانی و تحجّر دست به اقدام عملی یعنی آتش سوزی و پاره کردن اوراق آن نمی نمودند و اینان پس از چهارده قرن با بوق و کرنایی که راه انداختند و خود را دولتی و ملتی مترقی و پیشرفته و طلایه دار فرهنگ و آزادی قلم و بیان معرفی می کنند روی آباء و اجداد دیوانه و حسود و جسور خود را سفید کردند. به قول حافظ سرزمین دین و دانش ایران ـ اینان می گویند: پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت ـ ناخلف باشم اگر من به جویی نفروشم آری اینها نااصلی خود را با این عمل نابخردانه ثابت کردند و نشاندادند که سردمداران کاخ سیاه و سفید و رجاله های خیابانی همه سرو ته از یک کرباس بوده و هیچ کدام از خرد انسانی الهی بویی نبرده.
 
در ادامه این اطلاعیه آمده است: ناگفته نماند ملت مسلمان عموماً و مردم با فرهنگ و تمدن ایران اعم از دولت و ملت، مقابل به مثل یعنی جسارت به دو کتاب آسمانی تورات و انجیل وپیامبران الهی به ویژه حضرت موسی و عیسی نخواهد کرد و خود می دانند که آن دو پیامبر الوالعزم از پیامبر اسلام در رابطه با این عمل شرم آور به اصطلاح پیروان مایه ننگ آنان پوزش خواهند طلبید. دراین میان این دول غرب و امریکا شیطان بزرگ و پیروان او است که با این اقدام به جای ایجاد صح و آشتی میان ابناء بشر پیوسته تخم نفاق و آتش فتنه بر میافروزند و باعث رویارویی ملت ها و جنگ های خانمان سوز می گردند هر چند اینان جانوران مسخ شده از هویت انسانیت می باشند. مع ذلک ما ضمن پوزش از حضرت احدیت و رسولان گرامی آن ها حضرت محمد صلی الله علیه وآله، موسی و عیسی علیهما السلام عاجزانه خواهانیم اینان را سر عقل آورد تا ملت های مظلوم از دست شرارتهای شباه روزی آنان در امان بوده و زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند./916/د102/ع

ارسال نظرات