۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۸۶۴۳۲

کتاب‌کار خمس‌نامه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب‌کار خمس‌نامه برای فرهنگ‌سازی پرداخت خمس در جامعه اسلامی اثری از حجت‌الاسلام برهانی و اسماعیل سخا منتشر شد.
اقتصادي


اسماعیل سخا، معاون اداری مالی دانشگاه تربیت معلم شهید مدنی قم در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت پرداخت خمس در اسلام از انتشار کتاب‌کار «خمس‌نامه» اثری از حجت‌الاسلام برهانی به همت انتشارات ام القرا براساس فتاوی چهارده تن از مراجع تقلید خبر داد.

وی با اشاره به کاربردی بودن کتاب، افزود: مؤمنان می‌توانند با مراجعه به کتاب، به راحتی وسایل و امکانات خود را در آن وارد کرده و پس از آن با مراجعه به دفاتر یکی از مراجع تقلید که مقلد وی هستند، میزان خمس خود را مشخص کرده و پرداخت کنند.

سخا با بیان این‌که نحوه پرداخت خمس از طریق این کتاب بسیار دقیق محاسبه می‌شود، گفت: چنانچه فرد فوت کند، بازماندگان وی با دسترسی به وضعیت پرداخت خمس او می‌توانند بدهی وی را جبران و پرداخت کنند.

معاون اداری مالی دانشگاه تربیت معلم شهید مدنی قم یادآور شد: کتاب‌کار «خمس‌نامه» برای مدت ده سال از سال 1389 تا سال 1398 تدوین شده و به مانند سندی قابل نگهداری و استفاده است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌کار «خمس‌نامه» در ده فصل، 231 صفحه و به قیمت دو هزار و پانصد تومان از سوی انتشارات ام القرای قم منتشر شده است.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با معاون اداری مالی دانشگاه تربیت معلم شهید مدنی قم به شماره 09125524079 و 02517222280 تماس بگیرند. /920/ن602/ع

ارسال نظرات