۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۸۶۴۳۷

حقیقت جاودان در پی اهانت به قرآن منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اطلاع رسانی راسخون در پی توهین به قرآن در آمریکا، ویژه نامه حقیقت جاودان را منتشر کرد.
قرآن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی هتک حرمت قرآن در کشور امریکا به دست عده ای نادان، پایگاه اطلاع رسانی راسخون ویژه نامه حقیقت جاودان را در فضای مجازی منتشر کرد.

بنا به این گزارش این ویژه نامه از بخش های همچون پیام مهم ولی‌امر مسلمین جهان درپی اهانت نفرت‌انگیز به قرآن شریف در آمریکا ، قرآن کتاب نور و ذکر محفوظ، حافظ قرآن خداست، قرآن کریم و استکبار ستیزى تشکیل شده است.

در مقاله ای با عنوان نتیجه اهانت به قرآن می خوانیم: آیت اللَّه مجتبى قزوینى(ره) ، عارف و استاد بزرگ اخلاق و معنویت، فرمودند : از صحن مبارک حضرت رضا، علیه السّلام، عبور مى‏کردم، شخصى را دیدم که در یکى از غرفه هاى اطراف صحن، مشغول تلاوت قرآن بود، شخصى به او نزدیک شد و با پایش به دست او زد، قرآن به روى زمین پرت شد و با پرخاش گفت : این چیست که خودت را به آن سرگرم کرده‏اى؟ من از این حادثه خیلى ناراحت شدم و ناگهان آیه‏اى به قلبم خطور کرد و دیدم که آن مرد، در همان لحظه، دلش درد گرفت و ناله‏اش بلند شد. من به آن شخص نزدیک شدم و به او گفتم : آیه‏اى از قرآن کریم در نظرم آمد و تو را این گونه دردمند و عاجز کرده است. آیا این دلیل بر حقانیّت قرآن نیست؟ آن شخص شروع به التماس کرد تا او را از آن حالت جانکاه به در آورم. برایش دعا کردم و حالش خوب شد. مدّتى از این ماجرا سپرى شد تا این که یک روز، شخصى با ظاهرى خدا پسند، نزد من آمد و گفت : آیا مرا مى‏شناسى؟ گفتم : خیر. گفت : من همان فردى هستم که آن حادثه برایم پیش آمد و از آن روز به بعد، به برکت نفس قدس و قرآنى شما، در طریق هدایت قرار گرفتم و زندگیم کاملاً دگرگون شده است.

قرآن از نگاه دانشمندان، اهمیت قرآن کریم، عوامل و پیامدهای مهجوریت قرآن، راز جاودانگی قرآن در کلام امام رضا (ع)، قرآن در کلام بزرگان از دیگر مقالات این ویژه نامه اینترنتی است که در مقاله اخیر می خوانیم:
پرفسور آرتو آربری که یکی از مترجمان مشهور قرآن به زبان انگلیسی است ، می گوید: زمانی که به پایان ترجمه قرآن نزدیک می شدم سخت در پریشانی به سر می بردم : اما قرآن آنچنان آرامش خاطری به من می بخشید که برای همیشه به خاطر خواهم داشت . من در حالی که مسلمان نیستم قرآن را خواندم تا آن را درک کنم و به تلاوت آن گوش دادم تا مجذوب آهنگهای نافذ و مرتعش کننده اش شوم و تحت تاثیر آهنگش قرار گیرم و به کیفیتی که مسلمانان واقعی و نخستین داشتند نزدیک گردم تا آن را بفهمم .

مقالات دیگر با موضوع قرآن، پایگاهای قرانی ، گالری تصاویر قرانی، فیض انلاین، دانلود صوت و فیلم قران کریم، پرسش و پاسخ پیرامون قران ،دانلود نرم افزارهای قرانی، دانلود زنگ های قرانی، اخبار قرانی از دیگر بخش های این ویژه نامه مجازی است.

علاقمندان می توانند برای مشاهده این ویژه نامه به پایگاه اطلاع رسانی راسخون به نشانی 
www.rasekhoon.net مراجعه کنند. /909/پ202/ع





ارسال نظرات