۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۸۶۷۲۶

سالانه هشتصد هزار پایان نامه علیه تشیع در جهان نوشته می‌شود

خبرگزاری رسا ـ‌ سرپرست دانشکده علوم حدیث گفت: در میان هجمه هایی که به تشیع و فرهنگ ناب شیعی در جهان وارد می‌شود سالانه هشتصد هزار پایان نامه علیه تشیع نوشته می‌شود.
حجت‌الاسلام هادي صادقي


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم حدیث،حجت الاسلام هادی صادقی، سرپرست دانشکده علوم حدیث، در جمع دانشجویان جدید الورود این دانشکده با بیان اینکه دشمن با تمام قدرت تجهیز شده است تصریح کرد: طبق آماری که از دانشگاه‌ مدینه به دست آمده، بیش از 80 درصد پایان‌نامه‌های دکتری و ارشد علیه تشیع ثبت شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه مدینه، تنها یکی از دانشگاه‌هایی است که علیه مذهب تشیع در حال فعالیت است، صهیونیست‌ها نیزبنیادهای مخصوص شیعه‌شناسی تاسیس کرده اند و به شدت در حال فعالیت اند، و اسرائیل متخصصانی را صرف این کار کرده‌ است.

سرپرست دانشکده علوم حدیث ابراز داشت: آمریکا و اروپا نیز در بسیاری از دانشگاه‌ها، کرسی‌های شیعه شناسی را به طور جدی فعال کرده اند،باید دانست فعال شدن این مراکز، معانی خاص سیاسی و فرهنگی دارد، اینطور نیست که یک فعالیت صرفا علمی باشد.

حجت الاسلام صادقی به جایگاه و نقش طلاب اشاره کرد و افزود: حال ما خود را باید به عنوان سربازان این جبهه بسنجیم و طلاب نیز که مسند سربازی‌شان مضاعف است،‌ ببینند چه تکلیفی در این میان پیدا می‌کنند؟ طلاب و فضلا، مسند سربازی امام زمان را دارند و اینک وظیفه‌ی جهاد در این جبهه‌ی فرهنگی را دارند.

وی افزود: شما که وارد این عرصه شده‌اید و ضرورت ورود در شناخت فرهنگی اهل بیت(ع) و معرفی آنها را دانسته اید، دراین جهت، یک تکلیف و مسئولیت سنگین‌تری را به انتخاب خود، بر دوش گرفته اید.

وی به مسؤلیت های مسؤلان اشاره کرد و افزود: وظیفه‌ای ما این است که انجام این تکلیف را برای شما تسهیل کنیم؛ زمینه‌ها را فراهم سازیم؛ آنچه لازم است و در توان‌ باشد، فراهم می کنیم و در خدمت شما سربازان فرهنگی می گذاریم. این، وظیفه‌ی ماست. تمام تلاش مسؤلان زمانی ثمر می‌دهد که شما از این زمینه‌ها بهترین استفاده را بکنید.

حجت الاسلام صادقی به دانشجویان توصیه هایی کرد و گفت: به مواد درسی، به کتاب، به تکلیف استاد، اکتفا نکنید. برادران و خواهران، اکتفا به مواد آموزشی، معنایش این است که کار را به شکل حداقلی گرفتن و نگاه حداقلی به کار کردن. این، شایسته‌ی یک مجاهد و سرباز در جبهه نیست.

وی در پایان تصریح کرد: البته سربازی دو گونه است؛ بعضی سربازی بر سر رفع تکلیف انجام می‌دهند و برخی بسیجی، وارد این حوزه می‌شوند. از بنده و شما انتظار می‌رود که خود را بسیجی کنیم، نه سرباز اجباری. سربازی اجباری در جایی که لازم است بایستد و خون بدهد، ممکن است فرار کند و جبهه را خالی کند ولی بسیجی چنین نمی‌کند./919/د102/ع

ارسال نظرات