۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۸۷۰۳۸
حجت الاسلام خسرو پناه:

آمریکا برای فرار از بحران اقتصادی به دنبال ایجاد بحران در دنیا است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین‌(ع) اظهار داشت: آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات خود به دنبال ایجاد بحران‌های خارجی و نادیده گرفتن بحران وحدت ملی خود است.
حجت الاسلام خسرو پناه، عضو هيئت علمي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي
حجت الاسلام عبدالحسین خسرو پناه، امام جمعه موقت دزفول، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: حاکمیت اصلی آمریکا به دست فراماسونرها است و عقیده فراماسونرها جنگ با توحید و حاکمیت شیطانی است؛ از این رو می بینیم که در سیاست‌های واشنگتن و حتی در دلار آمریکا علایم فراماسونری بسیار مشهود است.

مدیر مرکز مطالعات و پژوهش‌های حوزه علمیه قم‌ ابراز داشت: جورج واشنگتن، سرکرده فراماسونری در آمریکا بوده و امکان ندارد که در آمریکا کسی رییس جمهوری بشود و فراماسونر نباشد جز یکی دو مورد از جمله کندی که آن هم ترور شد.

وی با اشاره به هتک حرمت قرآن در آمریکا گفت: فراماسونرها با این اقدام خواستند در برابر توحید به ایستند؛ اما کاری کردند که به وحدت ملی آمریکا به شدن آسیب وارد شد؛ آسیب به وحدت ملی آمریکا یک بحران جدی برای آنان شده و آمریکا برای حل این بحران فرافکنی می کنند.

حجت الاسلام خسروپناه در ادامه افزود: آمریکا می آید قرآن را آتش می زند تا مسأله 11 سپتامبر از یاد برود، ایران، عراق و اخیرا هند و چین را نیز تهدید کرده همه اینها برای  این است که وحدت ملی آن بهم خورده و به جای حل مسأله صورت آن را پاک می‌کند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه خاطر‌نشان کرد: در پی این بحران ها، بیل کلینتون، رییس جمهوری سابق آمریکا گفته که آمریکا باید آماده باشد؛ چرا که قدرت جهانی خود را از دست خواهد داد.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین‌(ع) اهواز، با اشاره به سیاست‌های شکست خورده آمریکا در برابر ایران گفت: آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات خود به دنبال ایجاد بحران‌های خارجی و نادیده گرفتن بحران وحدت ملی خود است.

حجت الاسلام خسرو پناه یادآور شد: حوادث 11 سپتامبر نیز برای سرپوش گذاستن بر بحران اقتصادی آمریکا بود و رییس جمهور ایران چه شجاعانه در نیویورک این سؤال که چرا عاملان حوادث 11 سپتامبر را معرفی نمی کنید را مطرح کرد.

امام جمعه موقت دزفول، با اشاره به شکست توطئه های آمریکا گفت: بعد از توطئه هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن تیراز قرآن در کشور آمریکا چند برابر شده و خیلی ها تشنه اند که بدانند چه بوده که آن را سوزانده اند و بسیاری از آمریکایی ها با خواندن قرآن به اسلام روی می آورده و مسلمان می شوند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها‌ با اشاره به هفته گرامی داشت نیروی انتظامی، از تلاش های این نهاد، خاطر نشان کرد: امنیتی که امروز در جامعه است نتیجه تلاشها و جانفشای‌های این عزیزان است و کشور ما جزو امن ترین کشورها می باشد./945/پ202/س
ارسال نظرات