۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۸۷۴۲۹

سی و نهمین شماره ماهنامه پیام انقلاب منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شماره سی و نهم ماهنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی پیام انقلاب به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه منتشر شد.
پيام انقلاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجله پیام انقلاب با رویکردی به بازخوانی نگاه امام خمینی (ره) به هشت سال دفاع مقدس به چاپ رسید.

از عناوین این شماره می توان به «مطالبات رهبری در عرصه دفاع مقدس»، «دلایل استراتژیک حضرت امام (رحمة الله علیه) برای ادامه جنگ بعد از فتح خرمشر»، «برای دفاع مقدس چه کرده ایم»، «نقش علما و روحانیت در دفاع مقدس»، «نوآوری ها و ابتکارات استراتژیک ایران در دفاع مقدس»، «ویژگی های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس» و «دفاعیه ای برای سینمای دفاع مقدس» اشاره کرد.

در بخشی از این شماره با عنوان پیام مهم ولی امر مسلمین جهان به امت بزرگ اسلام در پی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در آمریکا می خوانیم: «اهانت جنون آمیز و نفرت انگیز و مشمئز کننده به قرآن مجید در کشور آمریکا که در سایه امنیت پلیسی آن کشور اتفاق افتاد حادثه تلخ و بزرگی است که نمی توان آن را تنها در حد یک حرکت ابلهانه از سوی چند عنصر بی ارزش و مزدور به حساب آورد. این یک اقدام محاسبه شده از سوی مراکزی است که از سال ها پیش به این طرف، سیاست اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کار خود قرارداده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی، به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته اند. این حلقه دیگری از زنجیره ننگینی است که با خیانت سلمان رشدی مرتد آغاز شد و با حرکت کاریکاتوریست خبیث دانمارکی و دهها فیلم ضد اسلام ساخته شده در هالیوود ادامه یافت و اکنون به این نمایش نفرت انگیز رسیده است».

ماهنامه فرهنگی سیاسی اجتماعی پیام انقلاب به صاحب امتیازی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مدیر مسئولی رمضان شریف در مهر ماه 1389 و در 80 صفحه با قیمت 700 تومان به چاپ رسیده است./913/ن602/ع



ارسال نظرات