۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۸۷۸۶۴
تا دو سال آینده؛

شعبه دانشگاه رضوی در تبریز راه اندازی می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کانون فرهنگی جوانان رضوی تبریز از راه اندازی شعبه دانشگاه علوم اسلامی رضوی تا دو سال آینده در تبریز خبر داد.
کلاس درس
حمیدرضا حمیدی، مسؤول کانون فرهنگی جوانان رضوی تبریز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از راه اندازی شعبه دانشگاه علوم اسلامی رضوی تا دو سال آینده در این شهرستان خبر داد و گفت: رایزنی های اولیه برای راه اندازی این شعبه دانشگاهی به عمل آمده است.

وی با بیان این که رشته های حقوق، فقه مبانی اسلامی، قرآن و حدیث و برخی رشته های مدیریت در دانشگاه رضوی تدریس می شود، افزود: نهایت تلاش خود را برای راه اندازی نمایندگی دانشگاه رضوی تا دو سال آینده خواهیم داشت.

حمیدی تصریح کرد: بحث هایی پیرامون دریافت زمین از اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی صورت گرفته که همه تلاش ما احداث نمایندگی این دانشگاه در مرکز شهر است.

مسؤول کانون فرهنگی جوانان رضوی تبریز همچنین با اشاره به دیگر برنامه های کانون فرهنگی جوانان رضوی تبریز اظهار داشت: دریافت نمایندگی معاونت ها و انتشارات آستان قدس رضوی در تبریز در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: همه فعالیت های این مرکز در طول سال بر محور ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و ترویج فرهنگ رضوی استوار است.

حیدری همچنین خاطر نشان کرد: جشن های زیر سایه خورشید در استان آذربایجان شرقی به همت این کانون و با همکاری تعدادی از نهادهای استانی برگزار خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات