۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۸۸۲۶۶
آیت الله ملکوتی:

حفظ اسلام در حال حاضر با حفظ کردن آیت الله خامنه ای میسر است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه علما، مراجع تقلید و فضلا بهتر از دیگران به لیاقت و شایستگی و اهلیت مقام معظم رهبری آگاه هستند گفت: در حال حاضر حفظ دین اسلام با حفظ کردن حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری میسر است.
رضا داوري اردكاني آيت الله مسلم ملکوتي ديدار جمعي از مراجع و علما با رهبر معظم انقلاب
آیت الله ملکوتی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، استقبال مردم، حوزویان، علما و روحانیان را از مقام معظم رهبری بسیار باشکوه توصیف کرد.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: من از زمانی که حضرت آیت الله خامنه ای رییس جمهور بودند ایشان را درک کردم و متوجه شدم که به تمام معنا لیاقت کامل را برای اداره و مدیریت نظام اسلامی و جمهوری اسلامی ایران داشتند.

مراجع و علما بهتر از دیگران به لیاقت و شایستگی آیت الله خامنه ای برای مدیریت کشور آگاه هستند

وی بیان داشت: بعد از ارتحال امام راحل، حضرت آیت الله خامنه ای به بهترین شکل ممکن انقلاب اسلامی را اداره کرده اند و این نعمت بسیار بزرگی است که همه باید قدردان آن باشیم.

آیت الله ملکوتی تصریح کرد: علمای قم، مراجع تقلید و آقایان و فضلا بهتر از دیگران به لیاقت و شایستگی و اهلیت مقام معظم رهبری آگاه هستند و ایشان به نحو احسن این نظام را حفظ کرده اند.

تدبیر مقام معظم رهبری عامل مهم برون رفت کشور از فتنه سال 88

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، تدبیر مقام معظم رهبری را عامل مهم برون رفت کشور از فتنه سال 88 دانست و تصریح کرد: در آن زمان که نقشه های بسیاری برای ضربه زدن به نظام اسلامی کشیده شده بود، اگر تدبیر مقام معظم رهبری نبود و ایشان حضور نداشتند، انقلاب و جمهوری اسلامی در معرض خطرات بسیاری بود، در حال حاضر نیز این گونه است.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم قم از مقام معظم رهبری اظهار داشت: همان گونه که حضرت آیت الله خامنه ای در اجتماع مردم قم فرمودند اهل قم اهل فهم و علم هستند و برای حفظ نظام اسلامی باید از رهبر معظم انقلاب اسلامی مراقبت و مواظبت کنند.

آیت الله ملکوتی بیان داشت: این استقبال پرشور و تجلیلی که مردم از مقام معظم رهبری انجام دادند برای خنثی کردن هجمه های دشمنان نظام، اسلام و قرآن است.

وی تصریح کرد: اینها هدف شان در فتنه سال گذشته چیزی جز ضربه زدن به نظام اسلامی، ولایت فقیه و شخص حضرت آیت الله خامنه ای نبود، اما خوشبختانه با تاییدات الهی، مقام معظم رهبری به بهترین شکل ممکن شبهات و هجمه های دشمنان را دفع کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امیدوارم در سایه حمایت و عنایت خداوند تبارک و تعالی و وجود مقام معظم رهبری، این انقلاب اسلامی به ظهور حضرت ولی عصر(عج) متصل شود و خداوند حضرت آیت الله خامنه ای را برای اسلام و انقلاب اسلامی حفظ بفرماید و سایه ایشان را بر سر ما مستدام بدارد.

آیت الله ملکوتی گفت: تجلیل و استقبال علما، حوزویان و اقشار مختلف مردم قم از مقام معظم رهبری به این دلیل بود که ایشان حامی و حافظ انقلاب و اسلام هستند و از این رو این استقبال باشکوه و تجلیل را انجام دادند.

وی با اشاره به دیدار شب گذشته خود و شماری از مراجع تقلید و علما با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان داشت: این ملاقات و جلسه دیداری بسیار خوب بود، سایر مراجع و علما نیز قبل از بنده، خدمت رهبر انقلاب رسیده بودند.

آیت الله ملکوتی گفت: در این دیدار که حضرت آیت الله جوادی آملی هم تشریف داشت، ما خدمت ایشان رسیدیم و برای سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی دعا کردیم، قبل از حضور ما حضرت آیت الله نوری همدانی و سایر علما نیز تشریف آورده بودند.

وی تاکید کرد: بر همه اعم از مراجع و غیر مراجع واجب است که اسلام را حفظ کنند و در حال حاضر حفظ دین اسلام با حفظ کردن حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری میسر است.

آیت الله ملکوتی با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: هدف دشمنان از فتنه سال گذشته از بین بردن نظام اسلامی و ایجاد اختلاف بین علما بود و ما باید وحدت کلمه خود را حفظ کنیم.
 
گزارش تصویری این دیدار اینجا قابل دسترسی است./924/ت301/ج
ارسال نظرات