۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۸۸۳۶۰
آیت الله خاتمی:

استقبال مردم و حوزویان از رهبر انقلاب رزمایش ولایتمداری بود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، استقبال حوزویان و اقشار مختلف مردم قم از مقام معظم رهبری را بسیار باشکوه و این حضور را به رزمایش ولایت و ولایتمداری تشبیه کرد.
آيت الله سيد احمد خاتمي 2/ آيت الله سيد احمد خاتمي
آیت الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به استقبال باشکوه مردم، حوزویان، علما و روحانیان از مقام معظم رهبری در سفر به شهر مقدس قم ابراز داشت: این استقبال بسیار باشکوه و بی نظیر بود و می توان آن را رزمایش ولایت و ولایتمداری خواند.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: مردم قم با این استقبال بی نظیر و باشکوه نشان دادند که همان مردم پانزده خرداد سال 42 و قیام 19 دی هستند، حوزویان هم با افتخار تمام به صحنه استقبال از ولی امر مسلمین آمده و نشان دادند که همان حوزه بازوی امام راحل هستند و به خوبی وفاداری خود را به ولایت فقیه نشان دادند.

وی ادامه داد: مراجع تقلید، علما و اساتید برجسته حوزه علمیه قم نیز در فرصت های مختلف به محضر حضرت آیت الله خامنه ای رسیده و افزون بر پاسداشت حریم ولایت، از ایشان تکریم و تجلیل کردند.

آیت الله خاتمی، استقبال باشکوه علما و بزرگان و اقشار مختلف مردم قم از مقام معظم رهبری را دارای پیام های متعدد عنوان و تصریح کرد: جریان ضد انقلاب قبل از سفر حضرت آقا به قم جوسازی های زیادی را در خصوص این سفر انجام داده بودند و بعد از حضور مقام معظم رهبری و استقبال بی نظیر مردم از ایشان نیز به گونه ای دیگر جوسازی و سم پاشی های خود را ادامه دادند.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: به فضل الهی استقبال وصف نشدنی مردم و حوزویان از مقام معظم رهبری ضد انقلاب و محافل معاند و بیگانه را در بهت و حیرتی عجیب فرو برد.

وی اظهار داشت: آنها منتظر حواشی هستند تا بتوانند اصل را تحت الشعاع قرار دهند اما به نظر می رسد به کلی قافیه را باخته اند و حرکات مذبوحانه آنها راه به جایی نخواهد برد.

این استاد حوزه علمیه قم، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نقشه دشمنان نظام برای ترویج تز اسلام منهای روحانیت و سیاست، خاستگاه این طرز تفکر انحرافی را فراماسون ها و زادگاه آن را غرب دانست.

وی با اشاره به سابقه تز اسلام منهای روحانیت در ایران ابراز داشت: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی این تز نزد برخی از روشنفکران مطرح شد، اما امام راحل در مقابل آن ایستادند، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این افراد کینه عمیقی از روحانیت به دل گرفتند و با احیای تز اسلام منهای روحانیت می خواهند کینه خود را نشان دهند ولی قافیه را باخته اند و تلاش مذبوحانه آنها فایده ای نخواهد داشت.

امام جمعه تهران، تز اسلام منهای سیاست را جریانی سکولار دانست و ادامه داد: در هشت سال دولت اصلاحات برخی ها مدام در این مساله می دمیدند و در نشریات خصوصی خود مطالبی را می نوشتند که باید تز اسلام منهای سیاست را ترویج کرد.

آیت الله خاتمی، سکولاریسم را نوعی ارتجاع و بازگشت به ضد ارزش های جاهلی عنوان و تصریح کرد: دو جریان روشنفکر و متحجر این مساله را دنبال می کنند و این دو گروه در واقع دو تیغه یک قیچی هستند که هدفشان نابودی دین است.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: جریان روشنفکری بیمار در تز جدایی دین از سیاست می دمد، جریان متحجر هم چه بسا در ظاهر با این گروه فاصله زیادی دارد، اما زمانی که مجلس روضه می گیرند دنبال روحانی و مداح ضد انقلاب می روند و می گویند نباید اسمی از انقلاب، شهدا و رهبری آورده شود.

آیت الله خاتمی ادامه داد: باید مراقب این تز خطرناک که در حقیقت اساس فرهنگی نظام را نشانه گرفته و مورد هجمه قرار داده است باشیم و به فضل الهی با هوشیاری مردم این نقشه ها نیز یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات