۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۸۸۴۴۱
امام جمعه اروندکنار:

عشق‌ورزی مردم نسبت به رهبر معظم انقلاب، خاری در چشم دشمنان انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اروندکنار استقبال پرشور مردم از رهبر معظم انقلاب را خاری در چشم دشمنان انقلاب و استکبار دانست و اظهار داشت: جهانیان به خوبی شاهد عشق ورزی مردم ولایت‌مدار ایران به رهبر خود بودند.
حجت الاسلام سيد مجيد شرفي، امام جمعه اروند کنار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه اروندکنار، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم و دیدار با مردم و مراجع اظهار داشت: این سفر برکات عظیم فرهنگی برای اسلام و فقه شیعه در پی دارد.

خطیب نماز جمعه اروندکنار استقبال پرشور مردم از رهبر معظم انقلاب را خاری در چشم دشمنان انقلاب و استکبار دانست و اظهار داشت: جهانیان به خوبی شاهد عشق ورزی مردم ولایت‌مدار ایران به رهبر خود بودند.

حجت الاسلام شرفی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: هدفمند کردن یارانه‌ها به عنوان آرزوی دیرین کارشناسان و مسؤولان از سال‌ها پیش مطرح بوده که تاکنون موانع اجرایی و نیز مخاطرات اداری و اقتصادی آن سبب معطل ماندن آن شده است.

امام جمعه اروندکنار گفت: همزمانی تعیین سال جاری به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف و نیز آغاز اجرای این طرح در دولت دهم را باید به فال نیک گرفت و همه چیز را برای این جراحی در بدنه بیمار اقتصاد ملی مهیا کرد.

وی تصریح کرد: قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به عنوان یک حرکت بزرگ و در راستای رفع محرومیت کشور در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام شرفی با بیان ضرورت همگامی مردم و مسؤولان برای اجرای این طرح تأکید کرد: وظیفه همه افراد جامعه کمک به اجرای مناسب طرح هدفمندی یارانه‌ها است.

امام جمعه اروندکنار گفت: دولت دهم همه شرایط را برای مهار تبعات منفی و اجرای مناسب این قانون توسعه گرایانه مد نظر قرار داده است.

وی با تأکید بر آگاهی‌بخشی از سوی اقشار مختلف به خصوص روحانیت در خصوص چگونگی اجرای این طرح اظهارداشت: تا زمانی که مردم از اهداف و مقاصد اجرای این طرح آگاه نباشند، امکان تشویش اذهان و توسعه دغدغه‌های مختلف در جامعه وجود دارد. /945/پ202/س
ارسال نظرات