۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۸۸۷۸۲
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان:

رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب فصل جدیدی در تحول حوزه علمیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی باید نصب العین حوزویان قرار گیرد، بیان داشت: مقام معظم رهبری درجمع طلاب و روحانیان، فصل جدیدی از تحول درحوزه ایجاد کردند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در آیین معارفه سرپرست فرمانداری قائمشهر، با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم، گفت: استقبال علما، طلاب و روحانیان از مقام معظم رهبری باردیگر جایگاه ولایت فقیه را برای دنیا به اثبات رساند.

وی به تبلیغات گسترده دشمنان برای القاء اختلاف میان حکومت و مرجعیت قبل از سفر مقام معظم رهبری به قم اشاره کرد و افزود: دیدار مراجع تقلید وعلما با رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ کوبنده ای به تبلیغات سوء دشمنان بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان تبلیغات سنگینی داشتند تا ثابت کنند که علما و روحانیان حمایت خوبی از رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام نمی‌دهند، اما سفر رهبری به قم، حقایق جایگاه رهبری و ولایت فقیه را در دل حوزه و خاستگاه انقلاب جلوه‌گر کرد.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی باید نصب العین حوزویان قرار گیرد، بیان داشت: مقام معظم رهبری درجمع طلاب و روحانیان، فصل جدیدی درتحول حوزه ایجاد کردند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی تحقق رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی را موجب رشد و بالندگی حوزه دانست و خاطرنشان کرد: به طور یقین حضور مقام معظم رهبری درقم منشأ تحولی عظیم درحوزه های علمیه سراسر کشور خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تلاش های سی ساله دشمنان نظام اسلامی برای منزوی کردن ایران اسلامی با شکست مواجه شده است، ادامه داد: صدور قطعنامه های متعدد علیه ایران اسلامی تنها پیشرفت و تعالی این نظام الهی را در پی داشته است.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز شرایط بین المللی جمهوری اسلامی ایران بسیار متفاوت تر از گذشته است، خاطرنشان کرد: در بعد خارجی، سفر ریاست جمهور به لبنان مسأله صدور تحریم را برجسته‌تر کرد و به دنیا نشان داد که با وجود قطعنامه تحریم استقبال و تحرک کشورهای نسبتاً مستقل دنیا و ملت‌های آزاد از ایران بیش از بیش نمایان شده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات