۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۸۸۸۲۸
به مناسبت 13 آبان برگزار می‌شود؛

نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور روحانیان خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز، از برگزاری نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور ائمه جماعات دانشگاه‌های خوزستان خبر داد.
جوانمردزاده، جوانمرد زاده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالباری جوانمردزاده، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهیدچمران اهواز، روز گذشته در نشست کمیته دانشجویی ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهارداشت: برنامه پرسش و پاسخ در قالب سخنرانی ائمه جماعات، در بین نمازهای مغرب و عشا، یکی از برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که هفته پیش از فرا رسیدن روز 13 آبان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جوانمردزاده، در ادامه سخنان خود، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، عکس و محصولات فرهنگی، با رویکرد تبیین حوادث تاریخی 13 آبان را از دیگر برنامه‌های گرامی داشت این روز عنوان کرد.

وی ابراز داشت: باید از آنچه که برای ایجاد فضای لازم در این زمینه ضروری است، استفاده کرد و شرایط را برای انعکاس این موضوع فراهم کنیم؛ از این رو با برپایی نمایشگاه کتاب و عکس و تصویر از حوادث 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به استقبال این روز می‌رویم.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهیدچمران اهواز خاطر‌نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اهواز هم با برگزاری نمایشگاه تصویری با عنوان «‌هویت و ماهیت آمریکا» در اهواز در این مراسم شرکت می‌کند./945/پ202/س
ارسال نظرات