۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۸۹۰۹۴
وزیر فرهنگ و ارشاد خبر داد؛

فعالیت 20 پروژه عمرانی فرهنگی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین کلنگ زنی مجتمع فرهنگی هنری علامه شوشتری در شهرستان شوشتر اظهار داشت: در حال حاضر 20 پروژه بزرگ عمرانی در عرصه فرهنگی در خوزستان در حال اجراست و بخش زیادی از این پروژه‌ها در بهمن سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سید محمدحسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعه شب در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی هنری علامه محقق محمدتقی شیخ شوشتری اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 20 پروژه فرهنگی در خوزستان فعال است و این پروژه‌ها تا بهمن ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ساخت و ساز در امور فرهنگی شاخص نیست، گفت: اصلی‌ترین موضوعی که در امور فرهنگی شاخصی همیشگی است کیفیت و سطح اجرایی برنامه‌هاست که باید تلاش شود تا در سطح مطلوب نگهداری شود.

وی با اشاره به اینکه خوزستان در دوران دفاع مقدس دین خود را به اسلام ادا کرده است، گفت: خوزستان دین خود را با خون جوانان خود به اسلام ادا کرده است و این امر باید به همه مردم کشور با فعالیت‌های فرهنگی و هنری اعلام شود تا فداکاری مردم خوزستان از اذهان به تاریخ تبدیل شود و برای همگان بماند.

حسینی با اشاره به اینکه خوزستان استعداد بسیار زیادی برای فعالیت‌های فرهنگی دارد، گفت: در خوزستان اساتید، علما، ماجع و هنرمندان زیادی زندگی کرده‌اند و این استان باید محلی برای شناساندن هنرمندان به جامعه باشد و احداث مجتمع‌های فرهنگی هنری در این راستا است.

وی با اشاره به توانمندی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان وجود دارد، گفت: استعداد بسیار زیادی برای فعالیت در اداره کل و شخص مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان وجود دارد و به این دلیل باید از این استعدادها استفاده شایسته شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: باید فعالیت‌های انجام شده پویایی و تحرک در امور فرهنگی را به جامعه نشان دهد و در این باره باید برنامه‌ریزی کرد./945/د102/س
ارسال نظرات