۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۸۹۲۵۹
معاونت امور زنان مرکز رسیدگی به امور مساجد در بیانیه‌ای:

13 آبان نماد خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار است

خبرگزاری رسا ـ معاونت امور زنان مرکز رسیدگی به امور مساجد با صدور بیانیه ای از زنان فعال و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی برای حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد و بر خنثی سازی حربه دشمن در راه‌اندازی جنگ نرم تأکید کرد.
آرشيو/ يوم ا..13 آبان در تهران
به گزارش خبرگزاری رسا، معاونت امور زنان مرکز رسیدگی به امور مساجد با صدور بیانیه ای از زنان فعال و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی دعوت کرد در راهپیمایی 13 آبان شرکت کنند و بار دیگر دست دشمن را از کشور کوتاه کنند.

در این بیانیه آمده است: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نقطه عطف مقاومت و پایداری ملت ستم دیده ایران و زوال قدرت اسطوره ای آمریکای جهان خوار است. 13 آبان یاد آور ماهیت استکباری آمریکا و نماد هم گرایی و وحدت ملی ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

این بیانیه می افزاید: در صحنه حوادث و رخدادهای 13 آبانماه مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت های شیطانی و استکباری وجود دارد که هر یک به تنهایی می تواند منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی و آرمان گرایی نسل های متعهد و مومن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

معاونت امور زنان مرکز رسیدگی به امور مساجد در بیانیه خود تصریح کرده است: ملت عظیم الشان ایران اسلامی ، آمریکا، شیطان بزرگ را عامل اصلی گرفتاریهای جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی می داند و در میدان نبرد جدیدی که قدرت های خیره سر و زورگو ، تحت سیطره و راهبری آمریکا برای جنگ نرم علیه ایران گشوده اند، با حضور عالمانه و فداکارانه خود همانند هشت سال دفاع مقدس در عرصه جنگ سخت نظامی، شکست سختی را به دشمنان نادان و ناتوان خود تحمیل خواهد کرد و در این راستا به هیچ جریانی اجازه نخواهد داد با طرح شعارها و مسایل انحرافی و دروغین به اراده راسخ و عزم پولادین آنان خدشه ای وارد سازد.

این بیانیه آورده است: معاونت امور زنان مرکز رسیدگی به امور مساجد در آستانه فرا رسیدن13آبان ضمن گرامیداشت این روز حماسی در تاریخ انقلاب از زنان فعال و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی می خواهد که با توجه به حربه دشمن و راه اندازی جنگ نرم با حضور در راهپیمایی این روز بار دیگر دست دشمن را از کشور کوتاه کنند و با حضور پر رنگ خود برگ زرینی از تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند. /901/د102/س
ارسال نظرات