۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۸۹۵۷۷
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

شعار مرگ بر آمریکا در دنیا فراگیر شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تأکید بر این که تلاش آمریکا و سران استکبار جهانی از بین بردن ارزش های متعالی و انسانی است، گفت: در آینده ای نزدیک، مردم جهان با آگاهی از جنایت های آمریکای جهانخوار شعارشان «مرگ بر آمریکا» خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين نعيم آبادي نماينده ولي فقيه در هرمزگان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، در تجمع بزرگ استکبارستیزی مردم اهواز، اظهار داشت: 13 آبان تنها مخصوص ایران نیست، بلکه روز همه مردم آزادی خواه و استکبار ستیز جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان این که آمریکا اعمال ننگین خود را در سراسر جهان انجام داده است، ابراز داشت: شیطان بزرگ برای کشورهای جهان چیزی جز غارت و چپاول نگذاشته است؛ از این رو زمانی که مردم جهان هوشیار شده و به اعمال ننگین آمریکا آگاه شوند، بهترین شعارشان «مرگ بر آمریکا» خواهد بود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکای جنایتکار به جز غارت ثروت های مادی جهان، دانشمندان و مغزهای کشورهای دیگر را به یغما برده است، اذعان داشت: تلاش آمریکا از بین بردن ارزش های متعالی و انسانی است؛ از این رو در آینده ای نزدیک با بیداری همه مردم آزادی خواه جهان، شعار بشریت « مرگ بر آمریکا» خواهد شد.

این استاد عالی حوزه های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به نقش تأثیرگزار دانش آموزان در 13 آبان اشاره کرد و گفت: شهادت دانش آموزان در 13 آبان 56 سبب گشوده شدن فصل جدیدی در تاریخ ایران شد؛ بنابراین 13 آبان افزون بر روز مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز است.

وی در ادامه تبدیل توطئه های استکبار به فرصت را تکلیف نخست مردم ایران دانست و گفت: دشمنان ایران اسلامی به سبب ناکام ماندن در برابر عزم و اراده ملت انقلابی ایران، همواره در پی یافتن فرصت و گسترش وجود منحوس خود هستند؛ از این رو باید با حفظ هوشیاری، توطئه های آنان را به فرصت تبدیل کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان یکی از توطئه های اصلی استکبار را ترویج سلفی گری در ایران خواند و اذعان داشت: تلاش استکبار جهانی جهت گسترش سلفی گری، مخدوش کردن چهره اسلام و نشان دادن وجهه ای تروریستی از آن است.

آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: جوانان باید با افزایش بصیرت و آگاهی خود و همچنین شناخت دشمن، در دام توطئه های آنان گرفتار نشوند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، به نقش نهادهای آموزشی و پرورشی در افشای چهره منحوس سلفی گری پرداخت و اذعان داشت: حوزه های علمیه، دانشگاه ها و آموزش و پرورش به سبب گستردگی در جامعه، نقش بسزایی در شناساندن چهره این فرقه منحرف دارند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، حفظ وحدت را وظیفه دیگر مردم به ویژه مسؤولان در عصر کنونی دانست و اظهار داشت: خوشبختانه کشور ما با برخورداری از قومیت های مختلف، دارای نعمت بزرگی است که در صورت عدم توجه به این مسأله می تواند صدمات جبران ناپذیری را برای نظام در بر داشته باشد.

وی با بیان این که قومیت های مختلف برادر یکدیگر و همه در لوای پرچم اسلام از شأن و منزلت یکسانی برخوردار هستند بر عدم تبعیض بین اقوام از سوی مسؤولان در واگذاری مسؤولیت ها تأکید کرد و اذعان داشت: مسؤولان باید با حفظ وحدت و عدم توجه به نوع قومیت، مسؤولیت ها را بر اساس لیاقت و شایسته سالاری به افراد واگذار کنند./945/پ202/س
ارسال نظرات