۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۸۹۹۰۶
استاندار مازندران:

پیروی از ولی فقیه مهم ترین پیام شهدا است

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران با بیان این که برای رضای امام عصر(عج) یک شاخصه وجود دارد و آن رضایت جانشین او یعنی مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: امروز دغدغه شهدا و همه چهره های انقلابی سرزمین ما تبعیت و پیروی از ولی فقیه زمان است.
استاندار مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران امروز در یادواره شهدای بخش رودبست شهرستان بابلسر گفت: شهدا و خانواده های محترم آن ها نمونه انسان هایی اند که خدا قلب شان را با نور قرآن وسعت بخشید و این عصر، عصر بیداری و خیزش ملت های آزادیخواه است.

استاندار مازندران با بیان این نکته که برای رضای امام عصر(عج) یک شاخصه وجود دارد و آن رضایت جانشین او یعنی مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: امروز دغدغه شهدا و همه چهره های انقلابی سرزمین ما تبعیت و پیروی از ولی فقیه زمان است.

نماینده عالی دولت در استان مازندران عزت و شکوه برآمده از انتخابات ۲۲ خرداد سال ۸۸ را نتیجه حضور پر صلابت ملت ایران دانست و گفت: در ماجرا ی بعد از انتخابات عده ای بودند که سوابق انقلابی برجسته ای داشتند اما غفلت کردند و بعد از بدیهی ترین و مترقی ترین مدل دموکراتیک مشارکت مردم در سرنوشت خویش متأسفانه فتنه سال ۸۸ را به جریان انداختند.

وی همچنین استقبال شکوهمند مردم لبنان از رییس جمهور را استقبال از مردم قهرمان و شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی دانست و رمز این پیروزی را تبعیت و پاسداری از درس های امام خمینی (ره) و آموزه های جانشین فرزانه اش حضرت آیت الله خامنه ای عنوان کرد.

استاندار مازندران تبعیت از ولایت فقیه را عامل پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اذعان می کنند.

طاهایی پیروی از ولایت فقیه را مهم ترین پیام شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امروز همه ما موظف به زنده نگه داشتن پیام شهدا هستیم و این تنها با پیروی از ولی فقیه زمان عملی می شود.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود یکپارچه سازی اراضی برنج، توسعه مکانیزاسیون تولید آن و اتمام ساخت پروژه های سد سازی را از موضوعات قابل طرح در سفر سوم رییس جمهوری به استان عنوان کرد و گفت: باید با مکانیزه کردن برنجکاری، هزینه تولید آن را برای برنجکاران پایین آورد تا قابلیت رقابت با انواع خارجی را پیدا کند./950/پ202/الف
ارسال نظرات