۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۸۹۹۹۸

سومین شماره ندای جمعه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ سومین شماره نشریه «ندای جمعه» از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در آبان ماه منتشر شد .
نداي جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سومین شماره نشریه «ندای جمعه» از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در آبان ماه منتشر شد .

در شماره آبان ماه این نشریه مقالات و موضوعاتی از قبیل فتوای مقام معظم رهبری درخصوص حرام بودن اهانت به همسران پیامبر، بیانیه جامعه روحانیت اهل سنت در حمایت از فتوی مقام معظم رهبری، حمایت علمای اهل سنت استان از فتوای مقام معظم رهبری، فتوایی با دانش صحیح و درک عمیق، حج و آثار آن از دیدگاه مقام معظم رهبری، سنت پیامبر (ص) و تکفیر مسلمانان مشاهده می شود .

همچنین جمعه خونین مکه، وظیفه راهبردی علمای اسلام، چرا آنها از مدرسه می ترسند، صیانت قرآن از تحریف، ویژگی های همسر مناسب، مناظره امام باقر(ع)، قرآن، تورات، انجیل اشتراکات و افتراق ها، شمشیر اسلام و شمشیر مسیحیت  و اخبار دنیای اسلام از دیگر عناوین و مطالب این شماره نشریه ندای جمعه است .

نشریه ندای جمعه به صاحب امتیازی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و مدیرمسؤولی حجت الاسلام شیخ منصور هاشمی، معاون سیاسی اجتماعی نهاد و سردبیری حجت الاسلام موسی الرضا تیموری مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ایرانشهر به صورت ماهنامه منتشر می شود.

گفتنی است، این نشریه در تیراژ هزار جلد ویژه ائمه جمعه اهل سنت استان سیستان و بلوچستان توزیع می شود ./940/پ202/ص
ارسال نظرات