۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۹۰۱۸۰
قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود سیستان و بلوچستان:

تربیت مربیان مجرب مهدوی از اولویت های کاری بنیاد حضرت مهدی است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) سیستان و بلوچستان، پرورش مربیان مجرب برای ترویج فرهنگ مهدویت را از اولویت های کاری این بنیاد در استان عنوان کرد.
دوره مهدويت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اولین نشست همکاری و تعامل مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان با مدیرکل بهزیستی استان در راستای مشارکت دستگاهها و نهادها جهت ترویج فرهنگ مهدویت شب گذشته با حضور مدیرعامل و قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان در محل بنیاد برگزار شد .

حبیب لکزایی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی مهدی موعود (عج) در این دیدار بر ضرورت همکاری وتعامل سازمانها و دستگاهها از جمله بهزیستی با بنیاد مهدویت تأکید کرد .

موسی شهرکی، قائم مقام مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود سیستان و بلوچستان، (عج) نیز در این نشست با تشریح اهداف و برنامه های بنیاد در سطح استان اظهار داشت: ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه از مهمترین اهداف این بنیاد است .

وی، تربیت مربیان مجرب برای ترویج فرهنگ مهدویت را از اولویت های کاری بنیاد اعلام کرد و افزود: با همکاری و تعاملی که بین سازمان بهزیستی و بنیاد مهدویت در استان به وجود آمده امیدواریم گامهای بلندی در جهت رشد وشکوفایی فرهنگ مهدویت در جامعه برداشته شود .

دکتر سید منتظر شبر، مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان، نیز با ابراز خرسندی بر همکاری این سازمان با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان بر مساعدت در رفع مشکلات و اجرای برنامه های بنیاد تأکید کرد./940/پ202/ص
ارسال نظرات