۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۹۰۳۱۵
امام جمعه سردشت دزفول:

انقلاب اسلامی ایران ابهت آمریکا را درهم شکست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت دزفول گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) توانست ابهت آمریکا را در هم بشکند و چهره جنایتکار آمریکا را به جهانیان بشناساند.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول
حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نقض حقوق بشر آمریکا و همچنین نقض بسیاری از قوانین بین المللی اظهار داشت: با توجه به این که آمریکا بسیاری از قوانین بین المللی را نقض کرده بود، خوشبختانه شورای حقوق بشر سازمان ملل توانست با محکوم کردن این کشور مستکبر، گام مثبتی در این راستا بردارد.

امام جمعه سردشت دزفول برخاستن ندای عدالت از سوی جمهوری اسلامی ایران و بیداری ملت‌ها را سبب این اقدام جهانی علیه آمریکا دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) توانست ابهت آمریکا را در هم بشکند و چهره جنایتکار آمریکا را به جهانیان بشناساند.

وی با بیان این که آمریکا در حالی ادعای حمایت از حقوق بشر را دارد که خود ناقض آن است، اذعان داشت: جنایت‌ها و ارتکاب اعمال شیطانی از سوی آمریکا سبب شده اکنون در سراشیبی سقوط قرار گیرد و جزء منفورترین دولت ها در اذهان عمومی جهان باشد.

این استاد دانشگاه در ادامه تصریح کرد: از دیدگاه آمریکا آزادی، صلح و حقوق بشر به معنای حمله به کشورهای مستضعف و در بند کردن انسان های بی گناه در زندان های گوانتانامو و ابو غریب است.

حجت الاسلام نصیری نقض حقوق بشر در آمریکا را بر اساس اسناد ارائه شده از سوی مردم و رسانه های غربی بسیار وحشتناک دانست و ابراز داشت: نقض حقوق بشر آمریکا چنان وحشتناک است که پرچم این کشور در خاک ایالات متحده به آتش کشیده می شود./945/پ202/س
ارسال نظرات