۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۰۸۷۵

آغاز جشن‌های غدیر در 10 مسجد زاهدان

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی ستاد بین المللی غدیر سیستان و بلوچستان، از آغاز زود هنگام برگزاری باشکوه جشنهای عید سعید غدیر خم، در 10 مسجد زاهدان از روز عید قربان خبر داد .
حجت الاسلام صفر قربانپور، دبير اجرايي ستاد غدير سيستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام صفر قربانپور، دبیر اجرایی ستاد بین المللی غدیر استان سیستان و بلوچستان، گفت: جشنهای عید سعید غدیر خم امسال در استان زود هنگام از روز عید قربان به صورت باشکوهی در 10 مسجد زاهدان آغاز شده و تا شامگاه عید سعید غدیر خم ادامه دارد .

وی، با اشاره به اجرای جشنهای محوری در قالب طرح قربان تا غدیر برای اولین بار در زاهدان، گفت: سالهای گذشته برنامه ها و جشنهای عید سعید غدیر خم در روزهای نزدیک به عید اوج می گرفت و پررنگتر می شد، اما امسال با اجرای این طرح و با برگزاری جشن عید سعید غدیر همزمان با روز عید قربان در مسجد کوثر زیباشهر حال و هوای شهر زاهدان رنگ و بوی غدیری گرفته است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: مساجد کوثر، امام رضا (ع)، موسی بن جعفر (ع)، امام حسین (ع)، ثارالله ، علی ابن ابیطالب (ع)، الغدیر، ولیعصر (عج) زاهدان از جمله مساجد میزبان عاشقان امامت و ولایت در آستانه عید سعید غدیر خم هستند./940/پ202/ص

ارسال نظرات