۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۹۱۴۷۰
علیرضا زاکانی:

بصیرت و ولایت پذیری مطلق رمز پیروزی در جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ایران با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی در جنگ نرم با تاکتیک خاص وارد جنگ شده اند، گفت: بصیرت و ولایت پذیری مطلق رمز پیروزی در جنگ نرم است.
عليرضا زاکاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در یادواره 19 تن از شهدای پایگاه خام الانبیاء مسجد محمدیه بهشهر با بیان این که جنگ نرم، جهاد اکبری است که همه شئون زندگی را تحت تهاجم قرار می دهد، گفت: این جهاد، جهاد پیچیده ای است که باید با درایت و هوشیاری از آن خارج شویم.

وی افزود: اکنون همه آحاد جامعه باید به دلیل پیچیدگی های خاص جنگ نرم، محکم تر از گذشته، در مقابله با دشمن وارد شوند و ولایتمداری را در راس برنامه های خود قرار دهند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بیان داشت: همه ما در برابر خداوند و اهل بیت(ع) مسؤول هستیم و باید تابعیت از ولی امر مسلمین به عنوان نائب امام زمان(عج) در برنامه های ما قرار گیرد.

زاکانی اضافه کرد: در جهاد اصغر که همان جهاد فرزندان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس بوده است، شهدا، جزء خواصی بوده اند که برای لبیک به ندای حق، جان عزیزشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی گفت: در طول پیروزی انقلاب و دوران سی ساله بعد از آن، کثرت عوامل خاص و هوشمند که پیام امام خمینی(ره) را دریافتند و نگذاشتند امام راحل تنها بماند، موجب شد که میدان خالی نشود و حق خانه نشین نشود.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی که فرمودند: مقدمه ظهور، کثرت حضور اهل حق جان بر کف است، خاطر نشان کرد: مصداق بارز اهل حق جان بر کف، شهدای ما هستندکه با اخلاص از جان و مال و زندگی خود گذشتند و برای سرافرای ایران اسلامی عزیز قیام کردند.
 
زاکانی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، اهل حق جان بر کف دارای شاخصه هایی هستند که آنان را از دیگران متمایز می کند، آنان دچار غفلت نمی شوند، می فهمند و فهم درستی دارند و جرأت و جسارت قیام در جهت اقامه عدل و عدالت را دارا هستند.

نماینده  مردم تهران در مجلس تصریح کرد: بندگی، جهاد در گمنامی، استقامت و ولایت پذیری، از جمله ویژگی های شهدا است که آنان را از دیگران و از هم رزمانشان متمایز کرده است.

زاکانی اظهار داشت: امروز در برابر جنگ نرم دشمن باید حساب شده وارد شویم و خود را مستحکم کنیم چرا که اگر در جهاد اصغر با زلزله دو تا سه ریشتری مواجه بودیم، امروز در جهاد اکبر، با زلزله هشت و ده ریشتری مواجه هستیم و باید بنیان و ساختمان محکمتری بنا کنیم.

وی ادامه داد: اکنون دشمن حساب شده و با تاکتیک و تکنیک های برتر و نرم وارد شده است و مقابله با این جنگ و توطئه نرم نیازمند آگاهی کامل و ولایت پذیری مطلق است./950/پ202/الف
ارسال نظرات